اخبار داغ

پرسپولیس 2 - پیکان صفر؛

لیگ برتر فوتبال| پایان خوش 1402 برای پرسپولیس؛ یزله کنعانی‌زادگان در آزادی!

لیگ برتر فوتبال| پایان خوش 1402 برای پرسپولیس؛ یزله کنعانی‌زادگان در آزادی!
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی سال 1402 مقابل پیکان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در آخرین روز فوتبالی از سال 1402، در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت 18:45 امشب یک‌شنبه 27 اسفند به مصاف هم رفتند که این جدال با برتری سرخ‌پوشان پایان یافت.

سرخ‌پوشان این بازی را با اندکی تغییر به نسبت بازی هفته گذشته مقابل استقلال آغاز کردند. اوسمار ویه‌را تیمش را با ترکیبی کاملاً هجومی و تفکراتی مانند همیشه برای کسب پیروزی در برابر پیکانی‌هایی که طی 2 هفته گذشته نتایج خوبی گرفته بودند، به زمین فرستاد تا رضا عنایتی را مقهور خودش بکند.

در آن سوی میدان هم خودروسازان برای کسب حداقل امتیاز به آزادی آمده بودند اما پرسپولیس از همان ابتدا سرتر نشان داد و بالاخره با پنالتی‌ای که مسعود ریگی گرفت، این تیم توسط محمدحسین کنعانی‌زادگان به گل نخست رسید که نیمه اول هم با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم پرسپولیس دست از حمله نکشید و عقب ننشست تا این بار هم کنعانی‌زادگان روی یک سانتر و با ضربه سر، دروازه تیم عنایتی را باز کرده و این مربی استقلالی را عملاً با شکست مواجه کند. در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه به جایی نرسید تا 3 امتیاز خانگی، آخرین دشت پرسپولیس از 1402 باشد.

 

پرسپولیس 2
گل: محمدحسین کنعانی‌زادگان (39 و 52)

پیکان صفر
گل: -

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی(۶۶-سعید صادقی)، امید عالیشاه(۶۶-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر

پیکان:

محمد ناصری، ایمان اکبری(۶۲-امیرحسین صدقی)، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل(۴۶-امیر شهیم)، علی قربانی، علی اکبر رنجبر(۴۶-مجتبی حقدوست)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح(۷۲-معین عباسیان)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه