اخبار داغ

دهقان:

وظیفه مجلس رفع موانع تولید و محوریت قرار دادن مردم در اقتصاد است

 وظیفه مجلس رفع موانع تولید و محوریت قرار دادن مردم در اقتصاد است
منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کازرون و‌کوهچنار گفت: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می‌داند که با تلاش حداکثری،ضمن رفع موانع تولید، مسیر محوریت قرار گرفتن مردم در اقتصاد را هموار سازد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا دهقان ناصرآبادی، منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ضمن تبریک سال نو گفت: تقارن بهار طبیعت و بهار هدایت دل‌ها، فرصت مناسبی برای خودسازی و شروعی از نوآوری و خدمت است که این خادم مردم شریف ،آن را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: سال گذشته سالی توأم با شیرینی‌ها و تلخی‌هایی بود که باید از آنها درس بگیریم.حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار در عرصه های مختلف سیاسی و در پای صندوق‌های رأی نشان داد مردم متدین این سرزمین، سرافرازانه پایمرد ارزش‌های انقلاب همیشه اسلامیمان،که ثبات آن ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است، هستند و این  مهم،وظیفه ما خادمین ملت را سخت‌تر خواهد کرد.

منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار عنوان کرد: سال ۱۴۰۳ به فرموده رهبر فرزانه انقلاب (دامت برکاته)به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد و این نشان می‌دهد باید تمام ارکان نظام بسیج شده تا به رفع مهم‌ترین دغدغه سالیان اخیر یعنی مؤلفه اقتصاد اهتمام داشته و البته در این عرصه محوریت مردم هستند.

دهقان نصرآبادی در این زمینه افزود: تأکید چندساله مقام معظم رهبری در تعیین شعار سال در حوزه‌های اقتصادی و معیشت مردم، نشان از دغدغه معظم‌له در این حوزه دارد که امیدوارم مسئولان با هم‌افزایی که با سایر قوا و دستگاه‌ها خواهند داشت و البته با تلاش مضاعف، رضایت مردم و رهبری را جلب نمایند.

وی ادامه داد: نگاه ارزشمندمحتوایی و ساختاری به مقوله جهش تولید در شعار سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که باید با حضور پررنگ و مشارکت حداکثری مردم در راستای تحقق آن گام برداریم.

منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار تاکید کرد: این مهم نشان می‌دهد در هر عرصه‌ای که ملت  پای کار بوده و محوریت قرار گرفته‌اند چه در عرصه‌های حساس پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و چه در عرصه‌های ایثار و رشادت همچون رزمایش‌های مردم یاری و کمک مؤمنانه، موفقیت‌های درخشان حاصل شده است.

دهقان نصرآبادی بیان کرد: البته این ایمان و اعتماد به ظرفیت مردمی وجود دارد که در صورت تدوین نقشه راه اصولی و تنظیم راهبردها و سیاست‌های اصولی و البته پرهیز از شعارزدگی، مسیر حضور مردم در امور اقتصادی یا به تعبیری افزایش نقش مردم در اقتصاد برای جهش تولید فراهم شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این راه مجلس شورای اسلامی که به تعبیر حضرت امام راحل(ره)در رأس امور است وظیفه خود می‌داند که با تلاش حداکثری،ضمن رفع موانع تولید، مسیر محوریت قرار گرفتن مردم در اقتصاد را هموار سازد تا ضمن تحقق اقتصادی پویا، شرایط برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش مشکلات اقتصادی فراهم گردد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه