گزارش تصویری/ تاکسیهای خوش نقش و نگار
عده ای از طراحان هندی در کمپین «تاکسی فابریک» شرکت و از تاکسی های هند به عنوان بوم نقاشی استفاده کرند.[
به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «تاکسی فابریک» نام پروژه هنری خلاقانهای است که این روزها در بمبئی در حال اجراست و به طراحان تازهکار اجازه میدهد از فضای داخل تاکسی بهعنوان بوم نقاشی استفاده کنند. هدف بانیان این پروژه فراهم آوردن شرایطی است که در آن طراحان جوان بتوانند هنر خود را به نمایش بگذارند و علاوه بر آن تأثیر هنر زیبای طراحی فرهنگ هند را به تصویر بکشند.
در این میان بعضی از رانندگان فضای داخل ماشینشان را به تجهیزات دیگری نیز مجهز کردهاند، با اینحال عمده توجه مسافرین به طراحیهاست.
,
,
,
انتهای پیام/ب
]
ارسال دیدگاه