اخبار داغ

رئیس کانون صنفی حمل و نقل مسافر گیلان مطرح کرد؛

استفاده از توان صددرصدی شرکت های حمل و نقل گیلان در خدمات رسانی به زائران اربعین/ نرخ کرایه اتوبوس ها از شهرهای گیلان به مرز مهران چقدر است؟!

استفاده از توان صددرصدی شرکت های حمل و نقل گیلان در خدمات رسانی به زائران اربعین/ نرخ کرایه اتوبوس ها از شهرهای گیلان به مرز مهران چقدر است؟!
رئیس کانون صنفی حمل و نقل مسافر گیلان، گفت: از ۱۰مهرماه تا ۳ آبان ماه هر اتوبوس می تواند با ارائه صورت وضعیت خدمت رسانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر یوسفی رئیس کانون صنفی حمل و نقل مسافر استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با وضعیت سرویس دهی ناوگان حمل و نقل در روزهای منتهی به اربعین، اظهار کرد: حدود ۱۳۰ شرکت فعال در سطح استان در بخش اتوبوسرانی وجود دارد و امروز آخرین فرصت برای اعلام آمادگی سرویس دهی در این زمینه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,

 

,

** تدابیر کنترل تراکم جمعیت در زمان بازگشت زائران

, ** تدابیر کنترل تراکم جمعیت در زمان بازگشت زائران, ** تدابیر کنترل تراکم جمعیت در زمان بازگشت زائران,

وی تصریح کرد: با توجه به سرویس های موجود و تراکم جمعیت در زمان بازگشت زائران، شرکت ها باید از تمام توان صد درصدی خود در این رابطه استفاده کنند و از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ مهرماه سال جاری تمامی اتوبوس ها باید به زوار در مسیر برگشت از مهران خدمات ارائه دهند و حتی یک اتوبوس هم حق انتقال به سایر نقاط کشور را در این بازه زمانی ندارد.

,

رئیس کانون حمل و نقل مسافری استان گیلان در این باره زمانی چند روزه انتقال مسافران به سایر نقاط کشور نیز ضرورت دارد که سایر شرکت های سواری پلاک عمومی را موظف کرده ایم که در این زمینه آمادگی داشته باشند.

,

یوسفی در خصوص نرخ کرایه ها افزود: امسال هیچ گونه افزایش قیمت در بازه زمانی اربعین نداشته ایم تنها به استناد کرایه ای که در ابتدای سال حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد برای فروش بلیط در کل ایران و همه بخش های مسافربری ابلاغ شده است دریافت می شود.

,

وی با اشاره به اینکه کرایه اتوبوس ۴۴نفره از رشت به مرز مهران نفری ۱۴۰هزار تومان است، ادامه داد: وی آی پی ۳۲ نفره ۱۹۰هزار تومان، ۳۰نفره ۲۰۰هزارتومان و ۲۵نفره ۲۴۰هزار تومان می باشد.

,

رئیس کانون حمل و نقل مسافری استان گیلان با تاکید بر اینکه این کرایه طی نشست و مصوبه به انجمن ها در سطح استان ابلاغ شده است بیان کرد: انجمن ها باید این مصوبه را به شرکت های تحت پوشش خود ابلاغ دهند.

,

یوسفی در ادامه تصریح کرد: کرایه ها در رشت به همین میزان است و در سطح شهرستان به جزء آستارا ۱۰هزار تومان بیشتر است و قیمت بلیط مهران در آستارا هم 20 تومان از نرخ این بلیط در رشت بیشتر است.

,

وی با بیان اینکه انجمن ها به عنوان نماینده کانون در شهرستان ها نظارت دارند، گفت: تقاضا دارم اگر شرکتی خارج از نرخ اعلامی شرکتی سوءاستفاده کرد در اسرع وقت به سازمان حمل و نقل استان یا پایانه نقل و انتقالات به صورت مکتوب با مدرک گزارش دهند.

,

رئیس کانون حمل و نقل مسافری استان گیلان در پایان با بیان اینکه برای اربعین نیز محدودیت ها کاهش یافته است افزود: از ۱۰مهرماه تا ۳ آبان ماه هر اتوبوس می تواند با ارائه صورت وضعیت به زائران خدمت رسانی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه