اخبار داغ

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی:

آمریکا از قدرت نفوذ و تفکر بسیج در کشورهای منطقه به هراس افتاده است

آمریکا از قدرت نفوذ و تفکر  بسیج در کشورهای منطقه به هراس افتاده است
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: آنچه که امروز سیاستمداران ایالات متحده بیش از هر موضوعی از آن واهمه دارند، قدرت نفوذ، تفکر و اندیشه بسیج در کشورهای منطقه است که در برابر نظام سلطه ایستادگی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس، قامتی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی چهارشنبه شب در هشتمین نشست شورای اداری تربت حیدریه، گرامیداشت شهید حسین رستم پور، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج امروز به درخت پر ثمر و تنومندی تبدیل شده که در بسیاری از برهه ها و در عرصه های مختلف بعنوان بازوی توانمند نظام عمل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار صبح توس, صبح توس, ، قامتی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی چهارشنبه شب در هشتمین نشست شورای اداری تربت حیدریه، گرامیداشت شهید حسین رستم پور، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج امروز به درخت پر ثمر و تنومندی تبدیل شده که در بسیاری از برهه ها و در عرصه های مختلف بعنوان بازوی توانمند نظام عمل کرده است.,

وی تصریح کرد: آنچه که امروز سیاستمداران ایالات متحده بیش از هر موضوعی از آن واهمه دارد قدرت نفوذ تفکر و اندیشه بسیج در کشورهای منطقه است که در برابر نظام سلطه ایستادگی کرده است.

,

قامتی به تهدیدات اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: سیاستمداران ایالات متحده در چند سال اخیر و در قالب تهدیدات ترکیبی و در راستای اهداف شوم خود به دنبال براندازی نظام بوده و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

,

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ترکیبی از این مولفه ها در لایه های مختلف کشور ورود جدی داشته تا بتواند به آن هدف نهایی خود که همان تغییر رفتار و براندازی نظام است دست یابد.

,

وی گفت: در مولفه سیاسی آمریکایی ها در دوسال گذشته با خروج از برجام و تداوم تحریم های اقتصادی و اطمینان از عدم اجرای تعهدات اروپایی ها و با استفاده از بسترهای مختلف برای ناامید کردن مردم بخصوص در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قصد داشتند تا مردم را در مقابل نظام و حاکمیت قراردهند.

,

قامتی خاطر نشان کرد: صبر راهبردی بنا به تشخیص شورای عالی امنیت ملی و در ادامه کاهش تعهدات برجامی بصورت گام به گام از جمله اقداماتی بود که در برابر این مولفه سیاسی تاکنون انجام گرفته است.

,

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی به حرکت اخیر آمریکایی ها در خلیج فارس نیز اشاره کرد و افزود: پس از انهدام پهباد متجاوز آمریکایی، رفتار بسیاری از کشورهای منطقه از جمله امارات و عربستان تغییر کرد، اما آمریکایی ها در پی آن بودند که چگونه آبروی از دست رفته را به دست بیاورند، لذا با انعکاس شایعاتی مبنی بر سرنگونی پهباد ایرانی قصد داشتند تا اندکی از آبروی ریخته شده را به جوی برگردانند.

,

وی از این مهم بعنوان ثمره رعایت اصل اساسی پدافند غیر عامل یاد کرد و افزود: بالا بردن قدرت بازدارندگی بعنوان اصل مهم و اساسی پدافند غیر عامل برای مصون ماندن از آسیب دشمن در عرصه های مختلف ضروری است.

,

قامتی اظهار داشت: در مولفه اجتماعی دشمن نیز به مانند سایر عرصه ها ورود پیدا کرد، اما یک پایگاه قدرتمند مردمی باعث شد که به جای اینکه امریکایی ها در 22 بهمن 97 جشن براندازی بگیرند، جمهوری اسلامی ایران با 25 درصد مشارکت بیشتر مردم در صحنه جشن چهل سالگی خود را با شکوه و اقتدار برگزار کرد.

,

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در برابر تهدیدات پیچیده و نو اورانه باید پاسخی نو آورانه داد و قدرت خودمان را آنقدر افزایش دهیم تا ضمن انکه نفوذ دشمن را کم می کنیم بتوانیم با استفاده از تجهیزات داخلی و بروز پاسخی به این تهدیدات بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه