اخبار داغ

گزارش دانا از اقدام عجیب شهرداری پایتخت؛

شهرداری تهران نصب بیلبوردهای شکوفایی کشور با جوانان را بر نتابید!+ عکس

شهرداری تهران نصب بیلبوردهای شکوفایی کشور با جوانان را بر نتابید!+ عکس
شهرداری تهران در یک اقدامی قابل تامل اقدام به جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران کرد که حضور پرشور جوانان برای شکوفایی کشور را تبلیغ کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام شهرداری تهران و بر اساس گزارش‌های میدانی، در اقدامی غیر منتظره و عجیب طرح‌های گرافیکی و بیلبوردهای کمپین فردای روشن توسط ماموران این نهادشهری در شب گذشته از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
برخی از کاربران در فضای مجازی دلیل حذف این آثار را شائبه سیاسی بودن شعار «با جوانان کارها دشوار نیست» از سوی شهرداری دانسته اند. 
,
 
,
اما رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره علت جمع آوری این بیلبوردها در توئیتی این موضوع را استفاده بدون هماهنگی از بیلبوردهای پایتخت عنوان کرد. 
,
 
,
, ,
 
,
«غلامحسین محمدی» در این توئیت نوشت: «بدون هماهنگی عده ای شبانه بر بیلبوردهایی که در اختیار پیامهای دیگران است؛ تبلیغات خود را اکران می‌کنند. حقوق سایرین را پایمال و بعد هم بجای تعذر با فرار رو به جلو، در فجازی بدروغ پای انتخابات را وسط میکشند. شهرداری حافظ حقوق شهروندان است. رفقا، با مال غیر، اطعام و نذر باطل است.»
,
 
,
, ,
 
,
البته مشخص نیست که چطور حقوق افراد با این بیلبوردها پایمال می شود این درحالی است که پیام این بیلبوردها تشویق و دلگرمی برای جوانان در این روزهای مشکلات اقتصادی و اجتماعی است. جالب اینجاست که سازوکار اختصاص این بیلبوردها به تبلیغات مشخص است و می توان آنرا اجاره کرد و برای اهداف تبلیغی خود به کار گرفت. 
,
 
,
از سوی دیگر باید گفت که اغلب شبانه برای تعویض بیلبوردهای شهر اقدام می شود و در طی روز چنین اقدامی صورت نمی گیرد اینکه گفته می شود شبانه بیلبوردها عوض شده برای مسئولی که می داند این کار در طی روز انجام نمی شود، بسیار عجیب است. 
,
 
,
درحالی شهرداری تهران این بیلبوردها را از سطح شهر جمع آوری کرد که در گذشته شاهد نصب بیلبوردهای سیاسی و حتی با نوشته های سخیف بوده ایم. هنوز معلوم نیست که پیام شکوفایی و جوانان و دانش گرایی چه مشکلاتی بوجود آورده است که شهرداری تهران اقدام به جمع آوری این تبلیغات از سطح شهر کرده است!
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه