اخبار داغ

واکنش مردم بیرجند به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی؛

خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد

خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد
مردم بیرجند، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد بین‌المللی مقاومت خواندند و تأکید کردند که خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد و شاهد تغییرات جهانی برای محور مقاومت خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شهادت سردار رشید و دلاور اسلام و مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اقشار مختلف مردم را داغ‌دار کرد. برخی از مردم بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن ابراز همدردی با ملت ایران در پی این ضایعه بزرگ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد بین‌المللی مقاومت خواندند و تأکید کردند که خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد و شاهد تغییرات جهانی برای محور مقاومت خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
همه ما مدیون سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم
, همه ما مدیون سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم, همه ما مدیون سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم,
 
,
رضایی شهروند بیرجندی در مورد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، گفت: سردار سلیمانی بازوی توانمند مقام معظم رهبری و ذوب در ولایت بود.
,
 
,
وی که از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی بوده، افزود: اخلاص و ولایت‌مداری سردار سلیمانی در سطح بسیار بالایی بود به گونه‌ای که جایش روی کره زمین نبود و واقعا به حدی رسیده بود که خدایی شد و به سوی معبود پر کشید.
,
 
,
این همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: آمریکا با این اقدامش نهایت خصومت و دشمنی خود را در برابر ایران نشان داد.
,
 
,
رضایی بیان کرد: به دلیل این‌که سردار سلیمانی ریشه داعش را خشکاند و نگذاشت آمریکا به اهدافش در خاورمیانه برسد، آمریکا از سردار سلیمانی کینه بزرگی داشت لذا اقدام به ترور حاج  قاسم سلیمانی کرد.
,
 
,
وی عنوان کرد: لازم است آمریکا بداند این کاری که کرد بازی با دم شیر بود و اگر یک قاسم سلیمانی شهید شد قاسم‌های سلیمانی دیگری به پا خواهند خواست.
,
 
,
این شهروند بیرجندی گفت: با اقدام آمریکا خون سردار سلیمانی در رگ‌های ما به جوش آمده و باید جواب محکمی به آمریکا داده شود.
,
 
,
رضایی با بیان این‌که در مورد انتقام از آمریکا پشتیبان مقام معظم رهبری هستیم، افزود: متأسفانه شاهد کوتاهی از سوی دولت ایران و عراق بودیم که آمریکا به خود جرأت ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را داد.
,
 
,
این همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: همه ما مدیون سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم.
,
 
,
حاج قاسم سلیمانی نماد بین‌المللی مقاومت
, حاج قاسم سلیمانی نماد بین‌المللی مقاومت, حاج قاسم سلیمانی نماد بین‌المللی مقاومت,
 
,
مجتبی ذاکریان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در خراسان‌جنوبی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت شهادت این سردار اظهار کرد: ما امروز در یک مواجه تمدنی هستیم.  
,
 
,
وی افزود: پدیده‌ای از22 بهمن سال 1357 شکل گرفت که موجودیت استکبار را به صورت نرم مورد خطر قرار داد و آن تفکر جدیدی برای مدیریت دنیا، بشر و حکومت بود که در قالب تمدن نوین اسلامی شکل گرفته است.
,
 
,
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر چند تفکر اسلامی در جامعه پیاده نشده اما در مقام تئوری دست ما پر است و این تفکر توانست در فاصله کوتاهی بلوک شرق را به زمین بزند و در رویارویی‌های مختلف فرهنگی، امنیتی و نظامی بینی تفکر غرب را به خاک بمالد.
,
 
,
ذاکریان عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از افرادی بود که با تشکیل هسته‌های مقاومت در اطراف جمهوری اسلامی و فراتر از جغرافیای اسلام توانست هسته‌های معتقد و پای‌بند به این تفکر اسلامی که مهمترین دشمن تمدن‌های غرب بودند را سازماندهی کند و این علت دشمنی آمریکا با حاج قاسم بود.
,
 
,
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در خراسان‌جنوبی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند "دشمن در مواجه با کشور ایران دچار خطای محاسباتی می‌شود." محاسبات ماده‌گرایانه لیبرال‌ها قطعا این‌گونه است که با حذف شخصیت‌ها آن مسیر کمرنگ خواهد شد و رعبی در دل اطرافیان به وجود خواهد آمد در حالی‌که این‌گونه نیست.
,
 
,
وی تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی خون تمام مردم به جوش آمده و آمریکا که فکر می‌کرد اگر شعله‌ای را خاموش کند به هدفش خواهد رسید باید بداند این شعله نه‌تنها خاموش نشد بلکه شعله‌ورتر شده است. همان‌طور که طی این روزها شاهد برپایی مراسم یادبود برای سردار سلیمانی در اقصی نقاط عالم هستیم و این نشان از علاقه تمام مردم به سردار سلیمانی است.
,
 
,
ذاکریان گفت: با شهادت سردار سلیمانی مبارزه با تروریسم در فاز جدیدی قرار گرفته چراکه حاج قاسم سلیمانی نماد بین‌المللی مقاومت شد و تمام آزادی‌خواهان خون‌خواه حاج قاسم سلیمانی هستند.
,
 
,
رویکرد سیاستمداران ما آمریکا را وقیح کرد
, رویکرد سیاستمداران ما آمریکا را وقیح کرد, رویکرد سیاستمداران ما آمریکا را وقیح کرد,
 
,
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در خراسان‌جنوبی تأکید کرد: رویکرد برخی از سیاستمداران ما طی چند سال اخیر به این سمت رفته که آمریکا را وقیح‌تر کرده است و خطای محاسباتی در دستگاه محاسبات مسئولان ما ایجاد شده که این هم زاییده جریان نفوذ است که تصمیم‌سازی‌ها را دستکاری کردند به این امید واهی که اگر ما کوتاه بیاییم دشمنان نیز کوتاه خواهند آمد اما این‌گونه نشد چراکه ما کوتاه آمدیم و آن‌ها پرروتر شدند.
,
 
,
وی ادامه داد: بُعد دیگر مساله استیصال آمریکا است. تمدن غرب تمدنی رو به افول است و اقتصادشان که روزی حرف اول را می‌زد امروز رو به ورشکستگی است. در مسائل اجتماعی دچار بحران‌های جدیدی شد و اعتبارشان در دنیا زیر سوال رفته و لگدمال شده است.
,
 
,
آمریکا از روی استیصال دست به ترور سردار سلیمانی زد/ پای جریان مقاومت روی حنجره آمریکا و اسرائیل است
, آمریکا از روی استیصال دست به ترور سردار سلیمانی زد/ پای جریان مقاومت روی حنجره آمریکا و اسرائیل است, آمریکا از روی استیصال دست به ترور سردار سلیمانی زد/ پای جریان مقاومت روی حنجره آمریکا و اسرائیل است,
 
,
ذاکریان اظهار کرد: امروز پای جریان مقاومت نه‌تنها در مرز ایران و عراق بلکه در مرز اسرائیل و فلسطین روی حنجره آمریکا و اسرائیل است و موجودیت آمریکا زیرسوال رفته است و در این شرایط که آن‌ها هرچه تیر داشتند پرتاب کردند، این به نظر من نتیجه فریاد و استیصال آمریکا است.
,
 
,
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: آمریکا خودش می‌داند که شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تبعات سختی خواهد داشت چراکه نسبت به قدرت نظامی ایران و محبوبیت سردار سلیمانی آگاهی کامل دارد.
,
 
,
وی افزود: آمریکا با علم به قدرت ایران دست به این اقدام زد و این یعنی این‌که آمریکا چاره و مستمسکی ندارد و نفس‌های آخرش را می‌کشد و در این شرایط دست به هر اقدامی می‌زند که در مقیاس تاریخی چند سالی بیشتر بماند.
,
 
,
ذاکریان بیان کرد: آمریکا خود را برای تبعات ایران باید آماده کند و این‌که هم‌اکنون ایالات متحده آمریکا می‌گوید اگر می‌خواهید انتقام بیگیرد به اندازه اقدام باشد و سایر حرف‌ها نشان از آن است که می‌دانند انتقام ایران سخت خواهد بود و اگر حاج قاسم زنده بود هسته‌های مقاومت از کنار کاخ سفید و پنتاگون سردر می‌آورد.
,
 
,
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در خراسان‌جنوبی گفت: عامل اصلی که باعث ترور سردار سلیمانی شد استیصال واقعی آمریکا و در گِل ماندن آن‌ها بود.
,
 
,
سردار سلیمانی طرح خاورمیانه جدید را بهم ریخت
, سردار سلیمانی طرح خاورمیانه جدید را بهم ریخت, سردار سلیمانی طرح خاورمیانه جدید را بهم ریخت,
 
,
حسین‌پور مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بیرجند نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در مورد شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده جبهه مقاومت در این سال‌ها به بهترین نحو فعالیت کرد و نتایج مطلوبی به دست آورد.
,
 
,
وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی تمام برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های استکبار و آمریکا را در منطقه، برنامه‌های نفوذ و طرح خاورمیانه جدید را بهم ریخت.
,
 
,
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بیرجند بیان کرد: استکبار برنمی‌تابید که جبهه مقاومت تا به این حد پیش برود لذا نسبت به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام کرد که شاید بتواند به اهداف پلیدش برسد.
,
 
,
ترامپ با شهادت سردار سلیمانی شاهد نتایج منفی خواهد بود
, ترامپ با شهادت سردار سلیمانی شاهد نتایج منفی خواهد بود, ترامپ با شهادت سردار سلیمانی شاهد نتایج منفی خواهد بود,
 
,
حسین‌پور عنوان ‌کرد: از طرف دیگر ترامپ به دلیل انتخابات و مسائل دیگری که در آمریکا پیش رو دارد فکر می‌کرد این اقدام، اقدام مثبتی برای انتخابات آمریکا خواهد بود در صورتی‌که این موضوع را کارشناسان رد کردند و گفتند نه‌تنها نتیجه مثبتی برای انتخابات نخواهد داشت بلکه شاهد نتایج منفی نیز خواهد بود.
,
 
,
سردار سلیمانی سیدالشهدای زمان است/ روحیه محور مقاومت ضعیف نخواهد شد
, سردار سلیمانی سیدالشهدای زمان است/ روحیه محور مقاومت ضعیف نخواهد شد, سردار سلیمانی سیدالشهدای زمان است/ روحیه محور مقاومت ضعیف نخواهد شد,
 
,
وی اظهار کرد: با ترور سردار سلیمانی در روحیه محور مقاومت و مردم خللی وارد نخواهد شد چراکه سردار سلیمانی سیدالشهدای زمان است و خونش به گونه‌ای ریخت و به شهادت رسید که بهترین نتایج را برای محور مقاومت، انقلاب اسلامی ایران و کشورهای منطقه رقم خواهد زد.
,
 
,
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بیرجند گفت: دشمنان می‌خواستند سردار سلیمانی را به شهادت برسانند که فضای رعب در منطقه ایجاد کنند اما نه‌تنها این اتفاق نیفتاد بلکه یک جریان انتقام خواهانه بسیار مستحکمی در منطقه و کشور ایران رقم خورده که یقینا فضا را بر آمریکا تنگ‌تر می‌کند و محور مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد.
,
 
,
خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد
, خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد, خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد,
 
,
حسین‌پور تصریح کرد: خون سردار سلیمانی اتفاقاتی فراتر از محور مقاومت را رقم خواهد زد و شاهد تغییرات جهانی برای محور مقاومت خواهیم بود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: آمریکا سال‌ها است با ایران دشمنی دارد و این‌که در حال حاضر جرأت کرد سردار سلیمانی را به شهادت برساند از نظر سیاسی در سطح بین‌الملل به دلیل رویکرد دولت کنونی ما که در انتظار مسامحه، کوتاه‌آمدن و چشم به راه برجام، اروپا و امثالهم بود می‌تواند باشد.
,
 
,
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بیرجند تأکید کرد: قطعا دولت منفعلانه رفتار کرده است که اجازه این کار را به دولت‌های غربی به خصوص آمریکا داد که اجازه تعرض را به شخصی مانند سردار سلیمانی داشته باشد و این نتیجه نامطلوب را برای ما رقم بزند.
,
 
,
سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیت بی‌همتا در ایران و محور مقاومت بود
, سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیت بی‌همتا در ایران و محور مقاومت بود, سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیت بی‌همتا در ایران و محور مقاومت بود,
 
,
زاهدزرگر مدیرعامل مرکز جامع خانواده خراسان جنوبی نیز در گفت‌و‌گو با خاورستان، در مورد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت والا و بی‌همتا در جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت دنیای امروزی بود.
,
 
,
وی افزود: با شهید شدن حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت یک ضربه و تلنگر بزرگی خورد که احساس کردیم با رفتن حاج قاسم یتیم شدیم.
,
 
,
مدیرعامل مرکز جامع خانواده خراسان جنوبی بیان کرد: این یتیمی دلایل متفاوت و متعددی دارد که یکی از آن‌ها ضعف‌ها و اقدامات نابخردانه‌ای است که ما به عنوان فردی که در کشور هستیم راحت سر بر بالین می‌گذاریم و دم از ارتباط و مذاکره می‌زنیم.
,
 
,
زاهدزرگر تصریح کرد: مذاکره‌ای که هیچ وقت باعث نشده بتواند درهایی را به روی ما باز کند و مقام معظم رهبری بارها فرمودند "اعتمادی به فضا و آدم‌های آمریکا نیست و نخواهد بود."
,
 
,
وی اظهار کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باب فتحی برای ایستادگی، یکصدایی و یکدلی در مقابل استکبار خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه