اخبار داغ

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی تهران
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز و شهرهای عبوری این محور سنگین و پرحجم درجریان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگویی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب به محور هراز سنگین و این ترافیک سنگین در شهرهای عبوری این محور مانند آزادراه تهران-پردیس، جاجرود، بومهن و... ادامه دارد.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم است و به دلیل گنجایش بالای این محور برای عبور خودرو مشکلی وجود ندارد.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اذعان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان در جریان است و خودروها به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه محور هراز شاهد اعمال محدودیت و ممنوعیت است، بیان کرد: به دلیل انجام تعمیر روشنایی تونل‌های وانا، سد، زیرآب و تکاور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21 الی 5 بامداد روز بعد تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز ممنوع خواهد بود و هموطنان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و کندوان برای رسیدن به شمال کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، پیش‌بینی می‌شود بارش های شدید برف و کولاک را در محورهای شرق استان تهران شاهد باشیم بنابراین هموطنان با تجهیز خودرو های خود به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودروهای خود به محور ها وارد شوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت مدیریت زمان سفر و استراحت کافی در حین و قبل از شروع مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان ما رقم بزنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه