اخبار داغ

استاندار ایلام:

شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و اتحاد جبهه مقاومت می‌شود

شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و اتحاد جبهه مقاومت می‌شود
استاندار ایلام گفت:شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و وفاق ملی در داخل و اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در خارج علیه استکبار جهانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سلیمانی دشتکی"،استاندار ایلام؛  در نشست شورای پژوهش استان ایلام گفت :سلیقه ای پیش رفتن در امور پژوهشی آفت اساسی در این حوزه است، باید در نشست های شورای پژوهش بر مسائل مهم جامعه تمرکز و در این حوزه با حضور دستگاه‌های ذیربط و تخصصی در ارتباط با مسائل پیش رو ضمن بحث و گفتگو طوری عمل شود که منتج به تصمیمات کاربردی و عملیاتی برای رفع مشکلات شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی به جای خالی ارتباط پژوهش در حل مشکلات جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: این خلاء کاملا محسوس است به عنوان مثال در ارتباط با برخی معضلات اجتماعی چون پدیده خودکشی پژوهش و تحقیق می شود اما در عمل این پژوهش ها بی نتیجه باقی می مانند.

,

استاندار ایلام با بیان اینکه باید نتیجه پژوهش ها و تحقیقات از سوی مدیران مسوول مورد استفاده قرار گیرد تا منجر به رفع معضلات جامعه شود، افزود: اگر ارتباط معناداری بین پژوهش و مسائل مختلف جامعه برقرار شود، می تواند چراغ راهی برای پیمودن موفق مسیر باشد.

,

سلیمانی دشتکی با تاکید بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در حوزه پژوهش یادآور شد: محور تحقیق و پژوهش باید موضوعاتی باشد که بر روی زندگی مردم تاثیر مثبت داشته و باعث رفع مشکلات آنها شود.

,

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق را نبایست کم اهمیت تلقی کرد، از اعضای شورای پژوهش استان خواست بالاترین مدیر هر دستگاه به همراه مسوول تحقیق و پژوهش آن حوزه در این نشست حضور یابند.

,

استاندار ایلام خواستار اتخاذ رویکرد واحد در اظهار نظرهای تخصصی شد و گفت: هرکس سر جای خود کار کند، مسائل سیاسی در جایگاه خود، مسائل نظامی در جای خود و مسایل روابط بین المللی در سر جای خود باشد، چرا برخی اظهار نظرهای غیر تخصصی می تواند باعث ایجاد هزینه شود.

,

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم زمینه حضور حداکثری در انتخابات ایجاد شود چراکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مشارکت و حضور حداکثری مردم در صحنه هستیم.

,

وی افزود: اگر قانون را فصل الخطاب در امور پیش رو قرار دهیم ضمانت و اجرایی شدن آن امور بیشتر خواهد شد.

,

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی در پی حادثه های تلخ ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز سپاه اسلام، درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشیع شهدای مقاومت و حادثه تلخ هواپیمای مسافربری افزود: ترور سردار سلیمانی، قاسم سلیمانی بعنوان چهره بین المللی مبارزه با تروریسم توسط جنایتکاران آمریکایی بیش از پیش دلیل حضور آنان در منطقه را به اثبات رسانید.

,

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و وفاق ملی در داخل و اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در خارج علیه استکبار جهانی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه