اخبار داغ

هدیه ای که موجب غافلگیری فرمانده سپاه کردستان شد/ سردار حسینی در کنار شهید سپهبد قاسم سلیمانی

هدیه ای که موجب غافلگیری فرمانده سپاه کردستان شد/ سردار حسینی در کنار شهید سپهبد قاسم سلیمانی
عصر دوشنبه 23 دی ماه جاری، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از دفتر کردتودی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کُردتودی، عصر دوشنبه 23 دی ماه، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از دفتر کردتودی بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

وی در این بازدید و در جمع خبرنگاران تحریریه کردتودی ضمن تشکر از تلاش همه همکاران در عرصه ی جنگ نرم، اظهار کرد: رسانه‌ها در جامعه باید با رعایت انصاف و به دور از سیاه نمایی، در عین بیان واقعیت ها و مشکلات مردم در جامعه امید آفرینی کنند.

,

, ,

وی گفت: از این رسانه می توان بهترین بهره ها را بُرد چرا که قلم هر خبرنگار همانند اسلحه ای است که می تواند دشمن را ناکام کند.

,

, ,

سردار حسینی با اشاره به اهمیت توجه رسانه‌ها به واقعیت‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز لازم است ابتدا رسانه‌ها واقعیت‌هایی که انقلاب اسلامی با آن درگیر است را به خوبی بشناسند.

,

وی اضافه کرد: رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی حتما باید هوشمند عمل کنند؛ چراکه امروز عرصه جنگ نرم در حوزه رسانه است.

,

, ,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه فضای رسانه‌ای امروز عرصه و فضای جنگ نرم است، تأکید کرد: امروز دشمن از یک طرف به دنبال تصویرسازی غلط از جمهوری اسلامی ایران، سیاه نمایی و ایجاد بذر ناامیدی در جامعه ماست و از طرف دیگر نیز تصویرسازی مناسب از خود را به مخاطب القا می کند.

,

در پایان این نشست، خبرنگاران سایت خبری کردتودی هدیه ای از تصویر سردار حسینی در کنار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تقدیم وی کردند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با دیدن این تصویر متاثر شده و اشک در چشمانش جاری و تصویر حاج قاسم را بوسید و بر روی چشمانش گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه