اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی؛

رد صلاحیت ها نباید به حضور حداکثری مشارکت ها لطمه بزند/خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد

رد صلاحیت ها نباید به حضور حداکثری مشارکت ها لطمه بزند/خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد
ائمه جمعه خراسان شمالی شهادت سردار سلیمانی، اقدام موشکی سپاه به عین الاسد و تقدیر از خانواده های جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را مهمترین محور سخنان خود در این هفته قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام جمعه اسفراین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اسفراین اظهار کرد: اصل اولیه در مسئولیت پذیری امانت داری است و اگر کسی اهمیت و شایستگی مسولیت را ندارد نباید پا به عرصه انتخابات بگذارد چرا که خائن به اسلام و مومنین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  , سپهرآیین،, سپهرآیین،, سپهرآیین،,  حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام جمعه اسفراین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اسفراین اظهار کرد: اصل اولیه در مسئولیت پذیری امانت داری است و اگر کسی اهمیت و شایستگی مسولیت را ندارد نباید پا به عرصه انتخابات بگذارد چرا که خائن به اسلام و مومنین است.,

وی گفت: از منظر حضرت علی(ع) اقتصادی پویا است که بودجه آن در سه سرفصل اساسی هزینه شود که یکی از آن بحث امنیت است و اگر دولت بودجه امنیت را زیاد میکرد الان برد موشک های ما بیشتر از این بود.

,

حجت الاسلام محمدیان خاطر نشان کرد: سر فصل های بعدی در یک اقتصاد پویا هزینه های عمرانی و اقتصادی است که باید مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد.

,

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله بهترین روش های شناسایی فرد اصلح پرسشگری از کارکرد و عملکرد وی است و این می تواند مارا به فرد اصلح برساند.

,

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به ایام فاطمیه تصریح کرد: آنهایی که می خواهند فاطمی زندگی کنند با قرآن مانوس شوند چرا که قرائت قرآن یکی از محبوب های حضرت فاطمه(س) است و یکی دیگر از محبوب های بی بی دو عالم انفاق در راه خدا است.

,

وی افزود: مردم غزه ثابت کرده اند اگر دل ها سرشار از ایمان به خدا باشد ذلت و تسلیم در برابر ظلم و ستم جایی ندارد.

,

امام جمعه اسفراین با انتقاد از نوع قانون تایید صلاحیت ها در انتخابات مجلس گفت: باید قوانینی وضع شود که جلوی ثبت نام های بی رویه گرفته شود و اگر کسی قرار است ثبت نام کند توسط ۵۰ نفر نخبه یا معتمد تایید شود و رد صلاحیت ها نباید به حضور حداکثری مشارکت ها لطمه بزند.

,

انتقام سخت ما از آمریکا باعث اقتدار مسلمین جهان شد

, انتقام سخت ما از آمریکا باعث اقتدار مسلمین جهان شد, انتقام سخت ما از آمریکا باعث اقتدار مسلمین جهان شد, انتقام سخت ما از آمریکا باعث اقتدار مسلمین جهان شد,

 حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه فاروج در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهارکرد: همه شنیدند که نیروهای مسلح بلافاصله بعد از آنکه مسئله اثابت موشک پدافند به هواپیما احراز شد، پس از بررسی های فشرده 48ساعته مسئولیت این سقوط را بر عهده گرفتند.

, فاروج,

وی ادامه داد : در مقایسه با حادثه‌های مشابه این چنینی مدت زمانی که این مسئله به مردم اعلام و مسئولیت آن پذیرفته شد نظیر نداشت.

,

نوروزی گفت: صراحت نیروهای مسلح ما که بافاصله پس از بررسی کامل و به قطعیت رسیدن بیانیه دادن، مسئولیت آن را برعهده گرفتن و آمادگی کامل خود را در برابر تصمیم مسئولین نظام اعلام کردند، مثال زدنی است.

,

وی افزود: رسیدگی این موضوع و مسئله بر عهده مدعی العموم است، که در همین باب ریاست قوه قضائیه دستور تشکیل دادگاه ویژه دادند که هم نتیجه رسیدگی ها کامل و کارشناسی و هم حکم مقسرین احتمالی را به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

,

خطیب جمعه فاروج بیان نمود: عده ای از این حادثه تلخ و احساسات مردم سوء استفاده می‌کنند. عده با فحاشی و اغتشاش قصد موج سورای بر این جریان را داشتند که سفیر انگلیس هم با آن وضع فضاحت بار در جمع اغتشاش گران بازداشت شد که نشان از این دارد چه کسانی پشت پرده این جریانات هستند.

,

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی افزود: بعد از آنکه آن تشییع جنازه میلیونی و با عظمت از پیکر سردار رشیدمان صورت گرفت، دشمن به وحشت افتاد و خواست تا با یک اغتشاش و جریانی این موج انقلابی گری و روحیه انتقام گیری از آمریکا جهان خوار را در جامعه بشکند.

,

امام جمعه فاروج گفت: باید حواسمان جمع باشد تا یک وقت عده ای روی موج سوار نشوند. مبادا خدایی ناکرده در میدان دشمن بازی کنیم. این انتقام سختی هم که گرفته شد نباید تحت الشعاع قرار بگیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: انتقام سخت ما از آمریکا باعث جرات دادن به نیروهای خط مقاومت، اعتماد به نفس عمومی در امت اسلامی، انهدام بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه و شکسته شدن هیمنه آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم، تضعیف پایگاه های رژیم صهیونیستی و در یک کلام اقتدار اسلام و مسلمین را در پی داشت.

,

خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد

, خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد, خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد, خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد,

به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته شهر جاجرم ضمن اشاره به نیاز مبرم مردم سیل زده سیستان به کمک های مردمی ابراز داشت: با توجه به اینکه در فصل سرما حضور داریم بنابرین مردم سیل زده نیازمند کمک های شما مردم هستند.

, پایگاه خبری جاجرم, ،,

وی  گفت: بعد از نماز جمعه راهپیمایی برای اعلام حمایت از ارکان نظام بویژه سپاه پاسداران برگزار خواهد شد انشالله مردم حضور پر رنگی خواهند داشت.

,

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال مکر و کید علیه اسلام است و این مکر هرگز متوقف نمی شود افزود:اگر دو ویژگی داشته باشید دشمنان شکست خورده میدان هستند یک اهل مقاومت و دو تقوا داشته باشید.

,

خطیب جمعه جاجرم با بیان اینکه آمریکایی ها فکر کردند که با ترور سردار سلیمانی به اهدافشان دست خواهند یافت، افزود: دیدیم که شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی چه اتحادی را در کشور رقم زد و یک رفراندمی برای تایید جمهوری اسلامی در کشور رخ داد و ذات پلید آمریکایی ها برای دنیا رو شد.

,

امام جمعه جاجرم گفت: آنها اینقدر احمق اند که مستقیما مثل سفیر انگلیس در اغتشاشات شرکت کنند و دست پلیدشان برای مردم آشکار شد.

,

وی گفت: سپاه فدایی ملت ولایت و نظام است و این را در هشت سال دفاع مقدس و حوادث گوناگون سیل و زلزله این را نشان دادند و به تعبیر امام خمینی اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

,

حجت الاسلام موسوی گفت:خون حاج قاسم از زنده بودنش تاثیر گذارتر است و همان طور که خون شهید بهشتی بنی صدر را از کشور بیرون کرد خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه اشتباه یک فرد نباید باعث تفرقه و ناامنی در کشور شود افزود: بعد از جنگ جهانی کشورهای اروپایی جرات شلیک یک فشنگ را نداشتند اما دیدند که سپاه پاسداران اینگونه رشادت به خرج می دهند و مقابل استکبار اینچنین ایستاده اند.

,

 

,

آمریکا در منطقه غرب آسیا و کشور جایی ندارد

, آمریکا در منطقه غرب آسیا و کشور جایی ندارد, آمریکا در منطقه غرب آسیا و کشور جایی ندارد, آمریکا در منطقه غرب آسیا و کشور جایی ندارد,

به نقل از پایگاه خبری شیروان حجت الاسلام و المسلمین محمود عزیزی در خطبه های عبادی نماز جمعه شیروان با بیان اینکه در ایام انتخابات هستیم، افزود: حواسمان باشد هر حرفی را نزنیم هر چیزی را قبول نکنیم و کلاممان بر علیه و له کسی نباشد که باعث ریختن آبروی افراد شویم.

, به نقل از پایگاه خبری شیروان حجت الاسلام و المسلمین محمود عزیزی در خطبه های عبادی نماز جمعه شیروان با بیان اینکه در ایام انتخابات هستیم، افزود: حواسمان باشد هر حرفی را نزنیم هر چیزی را قبول نکنیم و کلاممان بر علیه و له کسی نباشد که باعث ریختن آبروی افراد شویم,  , پایگاه خبری شیروان,

وی افزود: حادثه تلخ سقوط هواپیمایی اوکراین، آن هم بعد از سیلی محکم و سختی که سپاه به دشمن در پایگاه عین الاسد عراق واردکرد، ذائقه مردم را تلخ کرد.

, وی افزود: حادثه تلخ سقوط هواپیمایی اوکراین، آن هم بعد از سیلی محکم و سختی که سپاه به دشمن در پایگاه عین الاسد عراق واردکرد، ذائقه مردم را تلخ کرد.,

وی تصریح کرد: زمانی که  سردار سلامی و سردار حاجی زاده در برابر مردم عذر خواهی کردند مشخص شدکهخطای انسانی باعث بروز چنین حادثه ای شده است.

, وی تصریح کرد: زمانی که  سردار سلامی و سردار حاجی زاده در برابر مردم عذر خواهی کردند مشخص شدکهخطای انسانی باعث بروز چنین حادثه ای شده است.,

وی گفت: همین عذرخواهی از مردم، قول پیگیری تا کشف حقایق و پیگیری حق جانباختگان توسط قوه قضاییه مردم را آرام کرد و خطای یک نفر را به جمع نمی بندند چرا که سپاه سال هاست در ایران و منطقه جانفشانی می کند.

, وی گفت: همین عذرخواهی از مردم، قول پیگیری تا کشف حقایق و پیگیری حق جانباختگان توسط قوه قضاییه مردم را آرام کرد,

حجت الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: در همین زمان حساس عده ای از مزدوران آمریکایی در دانشگاه تجمع کردندو با حضور سفیر انگلستان در ایران  شعارهای ساختار شکنانه سر دادند که باید از سپاه انتقام گرفته شود.

, حجت الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: در همین زمان حساس عده ای از مزدوران آمریکایی در دانشگاه تجمع کردندو با حضور سفیر انگلستان در ایران  شعارهای ساختار شکنانه سر دادند که باید از سپاه انتقام گرفته شود, .,

وی گفت: خانواده های جانباختگان اذعان کردند که به دنبال احقاق خون فرزاندمان هستیم ولی از راه قانونی اما برخی در داخل دقت نمی کنند و جلوتر از خانواده ها حرکت می کنند.

, وی گفت: خانواده های جانباختگان اذعان کردند که به دنبال احقاق خون فرزاندمان هستیم ولی از راه قانونی اما برخی در داخل دقت نمی کنند و جلوتر از خانواده ها حرکت می کنند,

امام جمعه موقت شیروان افزود: راهبرد ما خروج امریکا از منطقه است و خون شهدای ما با زدن عین الاسدها  تقاص نخواهد شد چون اگر امریکا نباشد این شرارت ها و خون ریزی ها نیست پس عامل همه این بدبختی ها آمریکاست .

, امام جمعه موقت شیروان افزود: راهبرد ما خروج امریکا از منطقه است و خون شهدای ما با زدن عین الاسدها  تقاص نخواهد شد چون اگر امریکا نباشد این شرارت ها و خون ریزی ها نیست پس عامل همه این بدبختی ها آمریکاست .,

وی ادامه داد: راهپیمایی امروز در سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تکریم از خانواده شهدای سانحه هوایی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان خواهد داد که آمریکا در این منطقه و کشور جایی ندارد.

, وی ادامه داد: راهپیمایی امروز در سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تکریم از خانواده شهدای سانحه هوایی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان خواهد داد که آمریکا در این منطقه و کشور جایی ندارد,

حجت الاسلام عزیزی در پایان با اشار به سیل ویرانگر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سیل سیستان و بلوچستان بسیار وحشتناک بود که منجر به تخریب زیرساخت ها، روستاها و معابر عمومی شد که نیازمند کمک مسولین و مردم می باشد.

, حجت الاسلام عزیزی در پایان با اشار به سیل ویرانگر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سیل سیستان و بلوچستان بسیار وحشتناک بود که منجر به تخریب زیرساخت ها، روستاها و معابر عمومی شد که نیازمند کمک مسولین و مردم می باشد.,

وی گفت: سپاه و ارتش هم اکنون در منطقه هستند و به مردم سیل زده خدمت رسانی می کنند انشاالله هلال احمر و سایر ارگان های مرتبط درشهرستان نیز اقدامی انجام دهند و کمک های مردمی را به سمت سیستان روانه کنند.

, وی گفت: سپاه و ارتش هم اکنون در منطقه هستند و به مردم سیل زده خدمت رسانی می کنند انشاالله هلال احمر و سایر ارگان های مرتبط درشهرستان نیز اقدامی انجام دهند و کمک های مردمی را به سمت سیستان روانه کنند,

امام جمعه موقت شیروان با اشاره به روز هوای پاک یادآور شد: لازم است در حفظ محیط زیست  اهتمام ویژه ای داشته باشیم و باید محیط زیست را سالم و تمیز نگه داریم چرا که این امانتی است در دستان ما برای آیندگان که در حفظ ان باید کوشا باشیم.

, امام جمعه موقت شیروان با اشاره به روز هوای پاک یادآور شد: لازم است در حفظ محیط زیست  اهتمام ویژه ای داشته باشیم و باید محیط زیست را سالم و تمیز نگه داریم چرا که این امانتی است در دستان ما برای آیندگان که در حفظ ان باید کوشا باشیم.,

سیاست های آمریکا با ترور سردار سلیمانی در هم پاشید

, سیاست های آمریکا با ترور سردار سلیمانی در هم پاشید, سیاست های آمریکا با ترور سردار سلیمانی در هم پاشید, سیاست های آمریکا با ترور سردار سلیمانی در هم پاشید,

به نقل از خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام مقتدایی امام جمعه موقت آشخانه در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه با اشاره به صحبت های شهید سلیمانی در جلسه معارفه خود به عنوان فرمانده سپاه قدس در سال ۷۶، گفت: وی از ابتدای جنگ خود را به دو سلاح خلوص و توکل آماده خدمت کرده بود.

, عصراترک,

وی با بیان اینکه، خون سردار حاج قاسم سلیمانی یک جهان را سیراب کرده است، اظهار کرد: سردار سلیمانی هیچگاه اجازه نداد سیاست های میدانی آمریکا در منطقه تحقق پیدا کند.

,

مقتدایی ادامه داد: حاج قاسم با تقویت جبهه مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی را در مرز نیستی قرار داده است.

,

امام جمعه موقت آشخانه با اشاره به تقویت بی بدیل حزب الله لبنان و تبدیل آن به یک قدرت بزرگ منطقه ای توسط فرمانده سپاه قدس، خاطرنشان کرد: سیاست آمریکا در منطقه و جهان، با ترور سردار سلیمانی در هم پاشید.

,

مقتدایی در پایان گفت: با توکل به خدا به طور قطع به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهیم داد.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه