اخبار داغ

ابوترابی:

روحانی فقط دنبال دودسته کردن جامعه است/ در دام جنگ روانی او نیفتیم

روحانی فقط دنبال دودسته کردن جامعه است/ در دام جنگ روانی او نیفتیم
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیس جمهور برای احیای محبوبیت خود و دوقطبی‌سازی فضای جامعه در آستانه انتخابات به دنبال ایجاد جنگ روانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی با اشاره به اظهارات امروز(دوشنبه) رئیس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران، اظهارداشت: محبوبیت رئیس‌جمهور به شدت کاهش یافته است و دولت یازدهم و دوازدهم عملکردی در بخش های اقتصاد، معیشت، مسکن و اشتغال ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: روحانی در راستای ایجاد فضای دوقطبی کاذب در انتخابات برنامه ریزی می‌کند. در انتخابات سال ۹۶ نیز همین فضای دوقطبی را ایجاد کرد و جای جلاد و شهید را عوض کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: در آن دو قطبی‌سازی انتخابات، خسارت زیادی به جامعه وارد شد و تلاش کردند تا چهره منافقین را تطهیر نمایند. امروز نیز به دنبال ایجاد دوقطبی سازی در آستانه انتخابات مجلس به نفع جریان خود هستند.
,
 
,
ابوترابی با انتقاد از هجمه وسیع جریان دولت و رئیس جمهور علیه شورای نگهبان اظهارداشت: رئیس‌جمهور با ایجاد این دوقطبی و هجمه وسیع علیه شورای نگهبان به دنبال احیای محبوبیت از دست رفته است تا عدم کارآیی خود در چهار سال گذشته را تحت پوشش قرار دهد و جنگ رسانه ای به راه بیندازد.
,
 
,
بنابر گزارش مهر، ابوترابی تصریح کرد: هدف رئیس‌جمهور از ایجاد این فضای دوقطبی فقط پوشاندن کم کاری‌های دولت است و ذره‌ای دل دولت و رئیس‌جمهور برای اصلاح‌طلبان نسوخته است.
,
 
,
وی ادامه داد: برجام تنها برگ برنده روحانی برای انتخابات بود که گردویی پوچ از آب درآمد. برجام قماری از اول باخته بود.
,
 
,
نمایده مردم نجف آباد در مجلس اظهارداشت: مردم نباید اقدامات رئیس‌جمهور در انتخابات ۹۶ و دوقطبی کردن فضای جامعه را فراموش کنند. باید هوشیار باشند تا بار دیگر در دام این جنگ روانی به فرماندهی روحانی نیفتند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه