اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد؛

طرح معامله قرن به رسوایی رژیم اشغالگر قدس ختم می‌شود

طرح معامله قرن به رسوایی رژیم اشغالگر قدس ختم می‌شود
امام جمعه موقت ساری گفت:همانطور که تاکنون همه طرح‌های دشمنان اسلام به جای نرسیده است طرح معامله قرن نیز به رسوایی رژیم اشغالگر قدس ختم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام یوسف‌ یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری اظهار کرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) دردانه آفرینش و حجت بر امامان معصوم(ع) بودند به این دلیل که این حضرت همه وجودش را خدا در نظر گرفته و ایشان یک وجود الهی و خدایی بوده است.

وی  خاطر نشان کرد:  فاطمه زهرا(س) به حقیقت هستی دست پیدا کرده و خدا و قیامت را با چشم دل دیده دنیای که بزرگان، عرفا و علما جز در قیامت نمی‌توانند ایشان را درک کنند.

امام جمعه موقت ساری اضافه کرد: فاطمه‌زهرا(س) نه تنها برای بانوان بلکه برای انسان‌های آزاده دنیا اسوه و الگو است و  از وجود ایشان درس دینداری، عبودیت، تربیت زندگی بیاموزیم تا در دنیا و آخرت عاقبت به خیر بشویم.
وی یادآور شد: سردار دل‌ها نیر درس عشق و ایثار و شهادت را در مکتب حضرت زهرا(س) آموخت و در دل‌ها نفوذ کرده است، یقین بدانید که کوثریان در دنیا و آخرت پیروز هستند و این وعده الهی که محقق می‌شود.
یوسف‌پور با اشاره به سابقه سیاسی حضرت فاطمه‌زهرا(س) اضافه کرد: وقتی ایشان دیدند که حکومت اسلامی در دوران خویش در اختیار فرد واقعی قرار نگرفت با همه وجود از همه ظرفیت خویش برای احقاق حق تلاش کرد، با دلیل منطق را به خوبی مطرح کرد و خطبه‌های زیادی از جمله خطبه فدکیه را خواند، خشم و غضب خویش را نسبت به این حق مسلم امام علی(ع) نشان داده است.

وی با اشاره به شروع آغاز دهه فجر و روز ورود امام راحل،گفت: امام راحل بعد از قرن‌ها دین را زنده کردند، جشن دهه فجر نکوداشت رمز ماندگاری امامت و رهبری ولایت فقیه بوده که در گذشته برعهده امام راحل بوده و این پرچم در حال حاضر توسط مقام معظم رهبری همچنان برافراشته است.

امام جمعه موقت ساری اضافه کرد: بزرگداشت این ایام رمز ماندگاری خون‌های مقدس شهدا عزت و عظمت ایثارگران بوده و یک وظیفه ملی، انقلابی و شرعی بوده که هدف آن زنده نگهداشتن خاطره‌ها و ارزش‌های انقلاب و پاسداری از این ارزش‌ها است، امت اسلامی هر ساله در دهه فجر این ارزش‌های و خاطره‌ها را رونمایی کرده و برای پاسداری از آن بار دیگر تجدید نظر می‌کند.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران بیش از ۳۰۰ ستاد پیگر برنامه‌های دهه فجر هستند، گفت: امید واریم که با حمایت همه مسؤولان باشکوه برگزار شود و فردا در ساری مرکز استان مازندران ساعت ۸:۳۰ صبح زنگ انقلاب در هنرستان ابتکار در خیابان ملامجدالدین برگزار می‌شود.

یوسف‌پور ادامه داد: دهه فجر امسال همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان شده، انتخابات حق‌الناس بوده و باید سالم و امن برگزار شود و رهبر معظم انقلاب هم روی این موضوع تاکید دارند.

وی یادآور شد: داوطلبان از توهین و تخریب همدیگر پرهیز کنند و استفاده از بیت‌المال خوداری شده و خرید و فروش آرا به شدت محکوم است و رهبر انقلاب بر این موضوعات تاکید ویژه داشتند.

امام جمعه موقت ساری یادآور شد: استفاده ابزاری از مراسم دهه فجر برای له یا علیه داوطلبان نمایندگی مجلس پرهیز شود و تربیون این ایام در اختیار انقلاب اسلامی باید قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح معامله قرن، افزود: هدف این طرح استعماری حفظ رژیم اشغالگر قدس بوده و کشورهای عربی را وادار کند که در کنار آنها قرار گیرند، این خواب آشفته‌ای است که به هیچ وجه تعبیر نمی‌شود، اگر این طرح قابلیت اجرایی داشت چرا در منطقه از آن رونمایی نشده آنها خودشان هم معتقد هستند که این موضوع قابلیت اجرایی شدن را ندارند.

یوسف‌پور گفت: همانطور که تاکنون همه طرح‌های دشمنان اسلام به جای نرسیده است این موضوع هم به رسوایی رژیم اشغالگر قدس ختم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

*همه باید در خدمت علمدار انقلاب اسلامی باشیم

, *همه باید در خدمت علمدار انقلاب اسلامی باشیم,

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز گفت: نمازجمعه را پرشور و پر جمعیت حتی بهتر از گذشته گرم داشته باشید چراکه نمازجمعه مال شخص نیست بلکه مال انقلاب، نظام و شهدا بوده و همه باید این سنگر انقلاب را محکم و باشکوه نگه بداریم.

,
آیت‌الله محمدی لائینی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان نکا با اشاره به حضور چشمگیر مردم نکا و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توفیق حضور 23 سال در مسند امامت جمعه در این شهرستان بدون کمترین چشم داشت داشته‌ و خدا را شاکر هستم.
,
آیت‌الله محمدی لائینی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان نکا با اشاره به حضور چشمگیر مردم نکا و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توفیق حضور 23 سال در مسند امامت جمعه در این شهرستان بدون کمترین چشم داشت داشته‌ و خدا را شاکر هستم.
,
آیت‌الله محمدی لائینی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان نکا با اشاره به حضور چشمگیر مردم نکا و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توفیق حضور 23 سال در مسند امامت جمعه در این شهرستان بدون کمترین چشم داشت داشته‌ و خدا را شاکر هستم.
,
آیت‌الله محمدی لائینی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان نکا با اشاره به حضور چشمگیر مردم نکا و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توفیق حضور 23 سال در مسند امامت جمعه در این شهرستان بدون کمترین چشم داشت داشته‌ و خدا را شاکر هستم.
,

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار برگزاری پرشور و پرجمعیت نماز جمعه در شهرستان نکا شد و خاطرنشان کرد: نماز جمعه را پرشور و پر جمعیت حتی بهتر از گذشته گرم داشته باشید چراکه نماز جمعه مال شخص نیست بلکه مال انقلاب، نظام و شهدا بوده و همه باید این سنگر انقلاب را محکم و باشکوه نگه بداریم.

این مسئول اضافه کرد: نمازگزاران نماز جمعه ما از حداقل خدمات از ایاب و ذهاب و همینطور گرمایش و سرمایشی مناسبی برخوردار نبوده و نیستند اما با این شرایط مردم نه به سرما و نه گرما و نه زحمت ایاب و ذهاب توجه نکردند و توجه خود به میعادگاه نماز جمعه و شهدای عزیز ما را عملی کردند.

وی گفت: 22 بهمن امسال باید از هر سالی باشکوه‌تر باشد، انتخابات امسال و حضور در پای صندوق‌های رأی از هر سالی باید پرشکوه باشد بلکه به حضور حداکثری نیز قانع نیستیم بلکه حضور همگانی باید داشته باشیم.

محمدی لائینی تصریح کرد: حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال با چهلم سردار شهید سلیمانی و همرزمانشان مقرون شده که با یاد و خون آن‌ها همزمان است که باید شور، شکوه و شعور راهپیمایی ما در 22 بهمن و انتخابات موجب تحسین و خوشحالی امام زمان(عج)، امام راحل و روح شهدا باشد.

وی افزود: همه باید در خدمت علمدار انقلاب اسلامی، رهبری نظام یعنی امام خامنه‌ای باشیم و همه اقشار مردم و مسئولان باید پای کار انقلاب با حضور گسترده در برنامه‌های انقلاب ازجمله 22 بهمن و انتخابات باشند.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

*لزوم مشارکت همگانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

, *لزوم مشارکت همگانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی,

امام‌جمعه نوشهر نیز با تاکید بر مشارکت همه واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، گفت : نماینده مجلس باید پایبند به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های  نماز جمعه نوشهر افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب، سیاست نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: داوطلبی ، نامزد مناسب راه یافتن به مجلس است که پیرو ولی‌فقیه و دارای التزام عملی به اصل ولایت‌فقیه و قانون اساسی باشد.

امام جمعه نوشهر گفت: در تمام دنیا سازوکارهایی برای بررسی صلاحیت نامزدها وجود دارد و در کشور ما نیز طبق قانون اساسی، شورای نگهبان وظیفه دارد احراز صلاحیت افراد را پس از بررسی و تائید کند.

وی افزود: کسانی که مقابل ولی‌فقیه می‌ایستند شایسته ورود به مجلس شورای اسلامی نیستند.

امام‌جمعه نوشهر با اشاره به اعلام طرح معامله قرن از سوی رئیس جمهوری آمریکا ، گفت : آمریکا و اسرائیل و برخی دولت‌های مزدور، این طرح را که ناقض اساسی‌ترین حقوق فلسطینیان است تدوین کردند.

مشایخ افزود: اسرائیلی شدن بیت‌المقدس و خلع سلاح غزه از جمله موارد مطرح شده در این طرح است که نشان می‌دهد همه‌ چیز به نفع صهیونیست‌ها تنظیم شده است.

وی ادامه داد: مسلمانان با این طرح و هر طرحی که حقوق فلسطینیان و در رأس آن آزادی قدس در آن نباشد، مخالف‌ند و مسلمانان منطقه، بویژه در کشورهای محور مقاومت، بیدار شده‌اند و زیر بار چنین طرح‌های ظالمانه‌ای نمی‌روند و دیدیم که مجلس و مردم عراق با چه قدرتی خواهان خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان شده‌اند.

مشایخ گفت: نه‌تنها مردم عراق و ایران، بلکه مردم در کل کشورهای منطقه خواهان اخراج نیروهای آمریکایی هستند که این امر پس از ترور شهید سلیمانی و پاسخ موشکی ایران در حمله به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد شدت یافته است.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

*«معامله قرن» کلاهبرداری تمام عیار امریکاست

امام جمعه نکا نیز گفت: امروز آمریکا معامله قرن را مطرح کرده که کلاهبرداری قرن است چراکه با آن آواره‌ها آواره‌تر شده و فلسطین مظلوم نیز در این معامله نابود می‌شود.

, *«معامله قرن» کلاهبرداری تمام عیار امریکاست,
,
,

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به راهکارهای محبوبیت انسان نزد خدا، پیامبر و مردم، اظهار کرد: هر کسی که کار مخلصانه و عمل خالص برای خدا انجام دهد سبب افزایش محبوبیتش می‌شود.

وی اخلاق خوب را دومین راهکار محبوبیت برشمرد و افزود: اخلاق خوب انسان را زنده می‌کند چراکه مردم عاشق کسی می‌شوند که دانا، متدین و مردم‌دار با اخلاق خوبی باشد که در این صورت محبوبیت انسان میان مردم زیاد می‌شود.

امام جمعه نکا با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، مطرح کرد: دو عامل پیروزی انقلاب یکی نقش برجسته امام راحل در کنار مردم و دیگری مکتب بوده است که مردم را حرکت داد و ابتدا انقلاب را در دل خود مردم ایجاد کرد تا با اتحاد و همسویی مردم این صحنه روی دهد.

,
,
,
,
,

این مسئول اضافه کرد: شاید از همه مهمتر نقش محوری مدیریت انقلاب توسط امام راحل بود که امروز امتداد خط امام راحل توسط رهبر معظم انقلاب است و باید این مولفه‌ها توسط رهبری انقلاب و مردم ادامه دارد.

,

وی گفت: باید ببینیم شعارهای انقلاب ما محقق شده است یا نه که مهرورزی و عشق به مردم، توجه به حقوق مردم، نگاه ویژه به مستضعفان، معیشت و زندگی مردم، زندگی متعادل، حمایت از طبقه محروم برای همیشه از جمله آن بوده است.
 
* خدمات بی‌شمار انقلاب اسلامی
محمدی لائینی تصریح کرد: رفع فساد، فقر و تبعیض دیگر شعار انقلاب است و باید ببینیم که وضع موجود همان وضع مطلوب است یا نه که البته نباید بی‌انصافی کنیم چراکه نظام خدمات فراوانی به مردم داشته اما تقاضا و نیاز زیاد است تاجایی که همه دولت‌ها خدماتی داشته‌اند که بعضی کمتر و بعضی بیشتر بوده البته از کمک کاری‌ها، ضعف مدیریتی و نداشتن کفایت سیاسی برخی دولت‌ها انتقاد داریم.

وی افزود: عمدتا بدنه نظام بدنه خوبی است که با هر تفکری که شاید با سلیقه ما موافق نباشد کارهایی کردند و باید منصف باشیم همچنین مشکلات ما نیز زیاد است که تحریم نیز وجود دارد و در داخل هم خودمان به هم رحم نمی‌کنیم که همه اینها اثرگذار است.

,
,
, * خدمات بی‌شمار انقلاب اسلامی,
,
,
,

خطیب جمعه نکا اذعان کرد: مهمترین خدمتی که نظام کرده حفظ عزت و استقلال کشور است که این مردم عزیز و مستقل بوده و ذلیل نیستند که ما تنها کشوری هستیم که در رأس هرم آن تفکر شیعی از رهبر و رئیس جمهوری تا سایر مسئولان شیعه هستند.
 
این مسئول اضافه کرد: تنها کشوری که جرأت دارد به آمریکا حمله کرده، سیلی بزند و آن را به زانو در بیاورد و تنها کشوری که با سیاست‌های آمریکا، انگلیس و اروپا در گام 40 ساله مقابله کرده و می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: تنها کشوری که از هیچ قدرتی هرچند به ظاهر خیلی قوی نمی‌ترسد جمهوری اسلامی ایران بوده و تنها کشوری که آمریکا هیچ نقشی در تصمیمات آن ندارد جمهوری اسلام ایران است.

محمدی لائینی این عزت و استقلال را بزرگترین سرمایه دراختیار کشور ایران برشمرد و تأکید کرد: امروز آمریکا معامله قرن را مطرح کرده که کلاهبرداری قرن است چراکه با آن آواره‌ها آواره‌تر شده و فلسطین مظلوم نیز در این معامله نابود می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه