اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی:

اجرای طرح یاری‌گران زندگی، در ۲۰ درصد مدارس

اجرای طرح یاری‌گران زندگی، در ۲۰ درصد مدارس
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طرح یاری‌گران زندگی با همکاری آموزش و پرورش در ۲۰ درصد مدارس کشور، استان و شهرستان ها اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار مسعود خرم نیا امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر میاندوآب، اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن همیشه معادلات دشمن را به هم زده است و امسال نیز حضور پرشور مردم پیام بیعت با ولایت، اتحاد و ایستادگی را به دنیا مخابره خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، به انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات و انتخاب اصلح، مجلس در راس امور و در تراز انقلاب تشکیل دهند.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی، گفت: طرح یاریگران زندگی با همکاری آموزش و پرورش در ۲۰ درصد مدارس کشور؛ استان و شهرستان ها اجرا می شود.

,

وی، تصریح کرد: اولویت در اجرای این طرح مدارس در مناطق محروم بوده وتشکل های رسمی و غیر رسمی مدرسه و نماینده اولیا، مربیان. ویکی از روسای ادارات بنا به تشخیص فرماندار به صورت افتخاری و ناظر در این کانون های مدارس عضو هستند.

,

سردار خرم نیا، اظهار کرد: آموزش و پرورش طیف وسیعی از جامعه را به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش خود داشته و می تواند فرهنگ ساز باشد.

,

وی، با تاکید بر لزوم پشتیبانی وهمکاری اعضای شورای اداری با آموزش و پرورش در اجرای این طرح، اظهار کرد: اجرای دقیق و اصولی این طرح می تواند دانش آموزان را در مقابل آسیب ها واکسینه کند.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای مبارزه با مواد مخدر، افزود: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است و همه باید در این راستا دست به دست هم داده و برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد تلاش کنیم.

,

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه گفت: آگاهی دادن به خانواده ها از مهمترین عوامل پیشگیری از ابتلا به اعتیاد و مواد مخدر است.

,

مهدی قهرمانی، با بیان اینکه کسانی که به سوی مواد مخدر کشیده می شوند از عواقب آن آگاه نیستند، اظهار کرد: باید از ظرفیت های مختلف در زمینه آگاه سازی خانوارها تلاش بیشتری باید انجام شود.

,

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب نیز با اشاره به تبعات سوء مصرف مواد مخدر در جامعه گفت: فرهنگسازی بهترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر است که باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

,

حجت الاسلام مختار اصلانی، اظهار کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر همه دستگاه ها وظیفه دارند.

,

وی، افزود: همانطور که در حوادث طبیعی و غیرمترقبه مانند سیل و زلزله همه نهادها اعم از دولت، نیروهای امدادی، سپاه، ارتش و مردم به یاری حادثه دیدگان می شتابند، باید در مبارزه با مواد مخدر نیز همه احساس مسئولیت کرده تا این معضل در جامعه ریشه کن می شود.

,

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب، تصریح کرد: در زمینه رسیدگی قضایی نیز دستگاه قضایی مصمم و قاطعانه طبق قانون رسیدگی می نماید.

,

هم چنین، در این جلسه فرمانده انتظامی میاندوآب در سخنانی با اشاره به اقدامات پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: از ابتدای امسال در شهرستان میاندوآب ۵۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

,

سرهنگ حسن شیخ نژاد با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در زمینه پیشگیری و آگاهسازی در ادارات و دانشگاهها ومدارس، گفت: از ابتدای امسال ۱۸۴ طرح در راستای مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در این مدت چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است، افزود: در زمینه مبارزه با مواد مخدر ۶۹ دستگاه خودرو، ۲۹۷ نفر قاچاقچی و توزیع کننده و ۹۷۱ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه