اخبار داغ

از اغتشاشات بنزینی تا ویروس کرونا؛

حربه های نخ نمای اپوزیسیون برای تحریم دموکراسی!

حربه های نخ نمای اپوزیسیون برای تحریم دموکراسی!
این روزها احزاب اپوزیسیون به هر حربه ای متوسل می شود تا از حضور مردم ایران در پای صندوقهای رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بکاهد و در این راه به بزرگنمایی ویروس کرونا و بازخوانی اغتشاشات بنزین و... روی آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، اصطلاح ستون پنجم از نظر معنی و مفهوم مجازی همان جاسوسی است. با این تفاوت که جاسوس به ضرر و زیان بیگانه کار می کند و نفع و مصلحت ملت و کشور خویش را ولو به قیمت جان از نظر دور نمی دارد؛ در حالی که ستون پنجم دشمن این معنی را نمی رساند. بلکه افراد این ستون، دانسته یا ندانسته به زیان و ضرر خودی و نفع بیگانگان کار می کنند. در واقع ستون پنجم به گروهی از مردم گفته می شود که در نهان به تضعیف گروه بزرگتری که ظاهراً باید به آن وفادار باشند، می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, ., .,

این روزها فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی و از جمله اینستاگرام تبدیل به مکانی برای جولان افراد سرشناس از جمله سلیبریتی ها و وبلاگرها و اینفلونسرهایی شده است که بدون ارائه هیچ هنری صرفا به دلیل خودنمایی های بدنی و یا زبانی فالورها و طرفداران میلیونی جمع نموده اند. این افراد گاها به مراتب بدتر از شبکه های معاند که شمشیر را از رو بسته اند، عمل می کنند و متاسفانه تاثیر گذاری آنها بر افراد جامعه و به به ویژه طرفدارانشان چه بسا بیشتر نیز است و در مواقع حساس و بزنگاه های تاریخی و سیاسی به وضوح نقش ستون پنجم دشمن را ایفا می کنند. از طرفی اتفاقات حادث  شده در کشور در روزها و ماه های اخیر بهترین خوراک های تبلیغاتی را برای آنها فراهم نمود. بطوریکه شبکه های ماهواره ای و کانال های تلگرامی و حساب های اینستاگرامی اپوزیسیون جمهوری اسلامی به منظور پیاده سازی نیت شوم خود برای به انزوا کشیدن انتخابات مجلس یازدهم که نماد دموکراسی نظام حاکم است، اتفاقات اخیر را علم کرده و در دنباله، این ستون های پنجم بودند که موج سواری ها را ادامه دادند تا دامنه این موج اغتشاش را به سراسر کشور انتقال دهند.

,

انگشت هایی که هر لحظه به یک رنگ در می آیند!

, انگشت هایی که هر لحظه به یک رنگ در می آیند!,

این دسته از سلبریتی ها و اینفلونسرها که از آنها سخن گفته شد، در واقع زندگی دوگانه ولو چندگانه ای را برای خود برگزیده اند. به همان اندازه که جانوران دو زیست شیرین و دارای جذابیت هستند آدم های دو زیست مورد انزجار و نفرت انگیز هستند. بسیاری از این افراد همان هایی هستند که در زمان انتخابات ریاست جمهوری انگشت های خود را به رنگ بنفش اغشته کرده و با نمایش آن در صفحه های مجازی خود افراد را ترغیب به رای به کاندیدایی خاص کرده و ترس و دلهره از انتخاب کاندیدای رقیب را در بین مردم ایجاد می کردند و به این ترتیب فضای انتخاب اصلح را برای مردم تیره و تار و مغشوش می کردند. همین افراد با گذر زمان و نمایان شدن ناکارآمدی دولت منتخب موردحمایتشان، بدون هیچ اعتراف و عذرخواهی از مردم برای تبلیغ اشتباه خویش، صورت مسئله را پاک کرده و انگشت اتهام را به سمت کل نظام گرفتند. بطوریکه در حال حاضر ناکارآمدی دولت در مدیریت و کنترل نرخ ها از جمله نرخ بنزین را دست مایه قرار داده و با آغشتن انگشت های خود در خون و نمایش آن در صفحه های شخصی، انتخابات مجلس پیش رو را تحریم می کنند. بر کسی پوشیده نیست که لیدر این جریان از خارج از کشور و از سمت افراد معلوم الحالی همچون مسیح علینژاد و شاپرک شجری زاده هدایت می شود. علینژاد جدای از تبلیغ بی عفتی در کارنامه اش تجربه ده ها بار رنگ عوض کردن در گرایش سیاسی اش را نیز دارد از اصلاح طلبی گرفته تا اکنون که به برانداز نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است و حال انگشت آغشته در خونش را برای ابطلال و زیر سوال بردن سیستم دموکراتیک نظام به کار می برد. شاپرک شجری زاده نیز که خود را لیدر مبارزات علیه نظام می بیند بر کسی پوشیده نیست که از طبقه بورژوای پایتخت نشین است که جز درآوردن روسری از سر دغدغه ای نداشته و همه مبارزاتش به تشکیل پرونده کشف حجابش به منظور اخذ پناهندگی در کانادا خلاصه شده است. با این اوصاف بر همگان مبرهن است که این افراد فاقد صلاحیت مبارزه ای شرافتمندانه علیه هر نظامی هستند و این ها چون به هر سو که منافع شخصی شان ایجاب کند خواهند رفت هرگز به دنبال منافع ملی و مردم ایران نیستند.

,

اغتشاشات بنزینی و سراب آبان برای تحریم کنندگان انتخابات!

, اغتشاشات بنزینی و سراب آبان برای تحریم کنندگان انتخابات!,

 بی نظمی و عدم برنامه ریزی دولت در افزایش نرخ بنزین در آبان ماه جاری موجبات اعتراض مردم را فراهم نمود. هر چند که متاسفانه عدم تدبیر مسئولین دولتی موجب به اغتشاش کشیدن حق خواهی به حق و مسالمت آمیز مردم توسط عده ای اجیر شده از سوی اپوزیسیون شد و این دسیسه می رفت که کشور را به ورطه آشوب بکشاند اما این آتش فتنه توسط اجتماع همین مردم وفادار و قدردان امنیت کشور و رهبری بصیرت گونه مقام معظم رهبری به خاموشی گرائید.

,

به دنبال آن تجاوز آشکار آمریکا و به شهادت رسانیدن بلندپایه ترین مقام نظامی کشورمان در حریم کشور همسایه برگ دیگری در میان حوادث اخیر بود که هر چند از دست دادن سردار سلیمانی گرانقدر ضربه سنگینی بود اما از برکت خون این شهید بار دیگر مردم ایران با سوگواری و اجتماع های میلیونی اتحاد دوباره و تجدید میثاق خود را با نظام نمایش دادند و تیر زهرآلود نفاق دشمنان به سنگ ناامیدی خورد و فتنه برنامه ریزی شده آبان را به سراب آرزوهای دشمنان مبدل کرد.

,

سقوط هواپیما و شمشیر آماده در غلاف براندازان!

, سقوط هواپیما و شمشیر آماده در غلاف براندازان!,

سقوط هواپیمای اوکراینی که در دی ماه جاری به دلیل بروز خطای انسانی و به صورت غیرعمد مورد اصابت قرار گرفت خوراک تازه دیگری را برای خارج نشینان و اپوزسیون و همینطور جمعی از سلبریتی های داخلی فراهم کرد. حادثه ای که به دنبال فضای دلهره آور از تهدید آمریکا برای نابود ساختن 52 نقطه فرهنگی کشورمان اتفاق افتاد. حادثه ای که هر چند دردناک بود اما با این وجود مردم فهیم و انقلابی ایران با درک ابعاد حادثه پیش آمده و اقدام سپاه پاسداران به عنوان حافظ امنیت در موشک باران پایگاه های آمریکایی در عراق، مهر ابطال بر این فتنه دشمن نیز زدند. اما دشمن کوتاه نیامد و تا توانست استفاده تبلیغاتی خود را از آن برای نامشروع نشاندن انتخابات مجلس یازدهم نمود. در این میان ستون پنجم دشمن یا همان افراد مشهور و به اصطلاح هنرمندان در راستای اهداف دشمن دست به تحریم جشنواره بزرگ و فرهنگی فجر زدند. حربه سقوط هواپیما همچنان در غلاف دشمنان جا خوش کرده است تا بار دیگر از آن برای تحریم انتخابات نیز استفاده نمایند. حربه ای که بعد از این همه مانور تبلیغاتی نخ نمای شده دشمن، به کلی رنگ باخته است.

,

«کرونا» طعمه چرب و چیلی اپوزیسیون برای تحریم انتخابات!

, «کرونا» طعمه چرب و چیلی اپوزیسیون برای تحریم انتخابات!,

پیدایش ویروس «کرونا» در کشور چین و اشاعه آن در بسیاری از کشورهای جهان نیز در طرح دشمنی گروه های اپوزیسیون با مردم ایران جایی پیدا کرد بطوریکه بعد از ناامیدی از سایر ترفندها، ترس از «کرونا» را طعمه ای چرب و کاربردی برای اجرای نقشه های پلید خود یافتند و از این راه سعی کردند که ابتدا مردم را از اجتماع میلیونی برای جشن 22 بهمن بترسانند اما تیرشان به سنگ خورد. حال شایعه و دلهره این ویروس را می خواهند برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات روز 2 اسفند نمایند.

,

در این راستا چندی پیش نامه ای جعلی منتسب به معاون وزیر بهداشت که به شخص رئیس جمهور نوشته بود در فضای مجازی دست به دست می گشت که مفاد آن حاکی از این بود که تعداد 35 نفر از هموطنان آلوده به ویروس کرونا شده و 4 نفر نیز تاکنون جان خود را از دست داده اند! نامه ای که در جعلی بودن آن شکی نیست و سرمنشا آن کانال ها و اکانت های معاند با نظام بود. چندین نکته ساده در رد صحت و سقم این نامه کافیست که سراسر جعلی بودن آن را اثبات نماید: اولا: ارسال نامه به شخص رئیس جمهور باید با امضای بالاترین مقام در وزارتخانه یعنی وزیر صورت گیرد نه با امضای معاون وی! ثانیا: معاون وزیر رونوشت نامه را جهت اطلاع رسانی برای کلیه سران مملکت زده است! که از نظر سلسه مراتب اطلاعاتی کاملا بر خلاف رویه موجود در سیستم سیاسی است. ثالثا: نکته حائز اهمیت دیگر رونوشتی است که با عنوان «رونوشت به دفتر بیت مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای» تایپ شده است! که طبق ادبیات مرسوم در مکاتبات اداری چون بیت به منزله منزل است از این لفظ استعمال نمی شود، بلکه از لفظ دفتر مقام معظم رهبری استفاده می گردد. رابعا: این نامه فاقد طبقه بندی بوده و یک نامه عادی محسوب می شود و این در حالی است که مفاد آن محرمانه است! و بسیاری از موارد دیگر را در این نامه کاذب می توان یافت که نشان از ساختگی و جعلی بودن آن است. این موضوع نشانگر آن است که دشمنان چگونه با استناد به مدارک جعلی سعی در گسترش ترس و وحشت بین مردم دارند و کمر همت به تحریم انتخابات پیش رو بسته اند.

,

به گزارش کردتودی؛ خارج نشینان اپوزیسیون و ستون پنجم دشمن در داخل کشور تمام تلاش خود را برای اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای را کم کنند، چنگ به هر بهانه ای می آویزند. از شایعه ویروس کرونا گرفته تا اغتشاشات آبان و آمارهای کذب از کشته شده ها و سقوط هواپیما به علت خطای انسانی. تا بتوانند به هر شکل ممکن انتخابات مجلس را که یکی از نمودهای بارز دموکراسی در کشور است به انزوا بکشانند. این در حالی است که کمتر از دو هفته گذشته نظاره گر حماسه حضور ملت سرتاسر ایران در جشن بزرگ 22 بهمن بودیم. باید به دشمنان نهیب زد که «ویروس کرونا» و هیچ ویروس نفاق دیگری اراده ملت ایران و حضور مقتدرانه اش را در بزنگاه های حساس تعیین سرنوشتش تحت تاثیر نخواند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه