اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مجلس یازدهم قاطعانه نفوذ ایران را در عرصه منطقه ای و بین المللی تثبت کند

مجلس یازدهم قاطعانه نفوذ ایران را در عرصه منطقه ای و بین المللی تثبت کند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای انقلابی می تواند با اتخاذ مواضع قاطع در عرصه منطقه ای و بین المللی نقش، جایگاه و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در جهان و منطقه تثبت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص تأثیر انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران بر منطقه گفت: در مجلس آینده اکثر نیروهای انقلابی و به اصطلاح اصولگرا حضور دارند که این ترکیب به میزان قابل توجهی با مجلس کنونی تفاوت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: متأسفانه مجلس دهم عملکردش به گونه ای بوده که عمدتا از خود یک وجه وکیل الدوله بودن را به نمایش گذاشته است و این امر موجب شده که آن نقشی را که مجلس باید در عرصه های داخلی و خارجی ایفا کند، نتواند به درستی انجام دهد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای انقلابی می تواند با اتخاذ مواضع قاطع در عرصه منطقه ای و بین المللی نقش، جایگاه و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در جهان و منطقه تثبت کند و این مهم را به رخ دشمنان ملت و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بکشد.

,

غضنفری عنوان کرد: نمایندگان اگر روحیه مردمی و انقلابی داشته باشند، اهداف انقلاب را به راحتی می توانند بیان کنند و آنها را پیش ببرند؛ همچنین موضع گیری ها و قانون گذاری هایی که انجام خواهند داد ان شاالله می تواند در مسیر تثبت انقلاب و به زیر سوال بردن و به خطر انداختن منافع نامشروع دشمنان منطقه ای و جهانی ایران منجر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه