اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

میوه شب عید در بیش از 80 نقطه از استان زنجان توزیع می‌شود/ رصد روزانه بازار توسط بازرسان

میوه شب عید در بیش از 80 نقطه از استان زنجان توزیع می‌شود/ رصد روزانه بازار توسط بازرسان
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه 80 نقطه از استان زنجان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است گفت: به دلیل جلوگیری از اذهام مردم احتمال افزایش تعداد غرفه‌ها وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر میوه شب عید ذخیره شده است اظهار کرد: میوه شب عید از 24 اسفند ماه در بازار زنجان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه 80 غرفه در سطح استان زنجان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از این تعداد 50 غرفه در سطح شهرستان زنجان ایجاد خواهد شد.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان به دلیل مسائل بیماری کرونا احتمال افزایش تعداد غرفه به منظور جلوگیری از اذهام جمعیت وجود دارد افزود: مشکلی به لحاظ میوه شب عید در سطح استان زنجان وجود ندارد.

,

وی با تاکید براینکه در کنار این اقدامات نظارت بر بازار را همراه با بازرسان سازمان صمت داریم افزود: بیشترین نظارتها از مراکزی که در ایام عید بیشترین مراجعه کنندگان را دارند انجام می‌شود.

,

موسوی خاطر نشان کرد: تعدادی از غرفه‌ها در مراکز پررفت و آمد به عنوان کشیک‌های نوروزی اقدام به عرضه میوه خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه به علت ویروس کرونا که نمایشگاه بهاره در سطح استان لغو شد افزود: امیدوارم که طبق سال‌های که در گذشته نمایشگاه بهاره نداشتیم کسبه‌ها و واحدهای صنفی بتوانند جای نمایشگاه بهاره را پر کنند.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ابراز کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفندماه شروع شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد و بعد از طرح نوروزی هم طرح ماه مبارک رمضان را داریم که می‌توان گفت تا پایان ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها را به صورت ویژه داریم.

,

وی با تاکید براینکه بازرسان سازمان صمت و اصناف به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند افزود: اتحادیه‌ها نیز در ایام عید بر موضوع نظارتها کمک می‌کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد به سازمان صمت گزارش می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه