اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبر داد؛

آغاز توزیع میوه شب عید در 150 غرفه در سطح استان زنجان/ کمبودی از اقلام اساسی در استان وجود ندارد

آغاز توزیع میوه شب عید در 150 غرفه در سطح استان زنجان/ کمبودی از اقلام اساسی در استان وجود ندارد
رئیس اتاق اصناف استان زنجان از آغاز میوه شب عید در 150 غرفه در سطح این استان خبر داد و گفت: برای توزیع میوه شب عید 80 غرفه در نظر گرفته شده بود که به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت این تعداد به 150 غرفه افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از امروز میوه شب عید در غرفه‌هایی که از قبل در نظر گرفته شده توزیع می‌شود و غرفه‌ها به اندازه  کافی در نظر گرفته شده و مردم سعی کنند در غرفه‌ها تجمع نکنند چرا که تعداد غرفه‌ها به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه 700 تن سیب و یک هزار تن نیز پرتقال برای عید امسال ذخیره شده است ابراز کرد: در سطح شهر زنجان 100 غرفه در نظر گرفته شده است.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه 50 غرفه نیز در سطح شهرستانها به منظور توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است بیان کرد: روند توزیع میوه‌ها نیز با نظارت انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه میوه به اندازه کافی در نظر گرفته شده است بیان کرد: این میوه ذخیره شده به منظور تامین 100 درصدی نیاز بازار نیست و ذخیره میوه شب عید به منظور تنظیم قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها است.

,

موسوی در مورد تامین اقلام اساسی مردم نیز گفت:مردم هیچ نگرانی از بابت اقلام اساسی نداشته باشند و اقلام اساسی مورد نیاز مردم به وفور تامین می شود و از این لحاظ هیچ مشکلی در سطح استان وجود ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته نیز بازار زنجان تعطیل شده است بیان کرد: بازاریان در این رابطه همکاری بسیار خوبی را داشتند و این اقدام روند شیوع کرونا را کند می‌کند و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با ماندن در خانه این بیماری را در سطح استان ریشه کن کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه