اخبار داغ

به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران؛

بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در شهر کاشان احداث شد+تصاویر

بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در شهر کاشان احداث شد+تصاویر
بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» وابسته به نیروی زمینی سپاه در شهر کاشان احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وابسته به نیروی زمینی سپاه، بر اساس دستور مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر راه اندازی قرارگاه بهداشت و درمان نیروهای مسلح، در شهر کاشان احداث شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 

,

, ,

ابراهیم بهروزه در خصوص امکانات این بیمارستان به خبرنگار ما گفت: این بیمارستان با تمام بخش های درمانی از جمله اورژانس، بستری، اتاق عمل، رادیولوژی و .. در تاریخ ۲۳ اسفند از کرمان حرکت و در شهر کاشان مستقر  شد و کادر درمانی شامل پزشک متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، پرستار، کارشناس رادیولوژی و آزمایشگاهی و سایر نیروهای مورد نیاز یک بیمارستان در حال ارائه خدمات هستند.

,

 

,

, ,

مسئول بیمارستان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کاشان تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان صحرایی و یک بخش ۱۰۰ تختخوابی نقاهتگاه در حال ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا است و تمام آزمایشات رادیولوژی و مورد نیاز بیماران در همین بیمارستان صحرایی انجام می شود.

,

 

,

, ,

بیمارستان سیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون روزانه  ۱۷ مورد و در مجموع تا امروز 112 نفر بستری داشته است که از این تعداد ۴ نفر بهبود و ترخیص شده اند.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه