اخبار داغ

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی از سوی سپاه زنجان

راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی از سوی سپاه زنجان
ابوالفضل طهماسبی،جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نقاهتگاهی با ظرفیت 100 تخت ازسوی سپاه استان زنجان برای بیماران بهبود یافته راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نقاهتگاهی با ظرفیت 100 تخت توسط سپاه استان زنجان برای نگهداری بیماران پس از بهبودی آماده سازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: در این نقاهتگاه توسط بسیج جامعه پزشکی، پزشک، پرستار و بهیار به بیماران خدمات رسانی می‌کنند و هنوز از این نقاهتگاه استفاده نمی‌شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه عملیات دفاع بیولوژیک از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا در استان زنجان آغاز شد، افزود: اگر چه نیروی زمینی سپاه در این زمینه فعالیت بیشتری دارد.
,
 
,
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات دفاع بیولوژیک به صورت مدیریت شده و در قالب مقابله با جنگ نوین انجام می‌شود.
,
 
,
طهماسبی با اشاره به حضور خودروهای درخش سپاه استان زنجان برای ضد عفونی کردن معابر، ادامه داد: ضد عفونی معابر با همکاری شهرداری و گروه‌های جهادی انجام می‌شود.
,
 
,
وی از فعالیت بیش از 128 گروه جهادی برای ضد عفونی کردن معابر خبر داد و گفت: در برنامه غربالگری مردم نیز مدافعان سلامت در قالب 144 گروه جهادی فعالیت می‌کنند. این مسئول با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی ضد عفونی منازل بیماران پس از درمان و در دوران نقاهت است.
,
 
,
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برضرورت شرکت همه مردم در پویش غربالگری تاکید کرد و گفت: مردم اطلاعات خود را در سامانه سلامت ثبت کنند.
,
 
,
طهماسبی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز مراکز ورزشی برای اختصاص به نقاهتگاه بیماران پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در خرم‌دره یک ورزشگاه به این امر اختصاص داده شده است.
,
 
,
وی گفت: در برخی شهرستان‌ها نیز سپاه در زمینه تامین پتو و تجهیزات نقاهتگاه‌ها فعالیت می‌کند.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج نیز در زمینه ثبت اطلاعات مردم در سامانه سلامت اقدام به اطلاع رسانی از طریق پیامک می‌کنند، افزود: از مردم می‌خواهیم تا 15 فروردین در خانه مانده و برای قطع زنجیره این بیماری کمک کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه