اخبار داغ

شکوه حضور بانوان بسیجی دیار سردار دل‌ها در مبارزه با کرونا ستودنی است/ بسیج خواهران کرمان یک پارچه علیه کرونا

شکوه حضور بانوان بسیجی دیار سردار دل‌ها در مبارزه با کرونا ستودنی است/ بسیج خواهران کرمان یک پارچه علیه کرونا
بانوان بسیجی و گروه های جهادی شهرها و شهرستان های تابعه استان کرمان با راه اندازی کارگاه های دوخت ماسک، گان، دستکش، شیلد، لباس سمپاشی در پشت جبهه های مبارزه با کرونا عزم خود را برای شکست این ویروس منحوس جزم کرده و به یاری مدافعان سلامت در خطوط مقدم بیمارستان ها و درمانگاه های این استان رفته و محافظ جان و سلامتی شهروندان استان کرمان شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، بانوان بسیجی و گروه های جهادی شهرها و شهرستان های تابعه استان کرمان با راه اندازی کارگاه های دوخت ماسک، گان، دستکش، شیلد، لباس سمپاشی در پشت جبهه های مبارزه با کرونا عزم خود را برای شکست این ویروس منحوس جزم کرده و به یاری مدافعان سلامت در خطوط مقدم بیمارستان ها و درمانگاه های این استان رفته و محافظ جان و سلامتی شهروندان استان کرمان شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
, ,

در این راستا بخشی از بانوان بسیجی شهرستان های فاریاب، زاور، راین، رفسنجان و جیرفت و شهر کرمان در قالب گروه های جهادی و خیاطان داوطلب با دوخت روزانه بیش از ۱۸ هزار ماسک و تعداد زیادی شیلد، گان، لباس سم پاشی در این عرصه خوش درخشینده اند.
,
,
 
,
بنابر این گزارش حوزه مقاومت معصومیه ناحیه جیرفت با راه انداز ی ۶ کارگاه دوخت ماسک تقریبا روزی یک هزار و۲۰۰ماسک تولید و جهت استریل به مراکز درمانی تحویل می دهند . در این کارگاه ها ۶۰ بانوی بسیجی کار دوخت و دوز ماسک ها ۲۳ نفر از بسیجیان غربارگری روزانه مردم را انجام می دهند.
,

,
, ,

پایگاه های مقاومت بسیج خواهران حوزه حضرت فاطمه (س) و حوزه خدیجه کربی (س) و یگاه های حکیمه خاتون، سوده، نجمه خاتون، صدیقه کبری سلام الله نیز با همتی مضاعف با دوخت انواع ماسک و گان در این جبهه سلامت مشغول به خدمت فی سبیل الله و جهاد در راه خدا هستند.
همچنین ضدعفونی و گند زدای کردن نانوایی ها، معابر عمومی، آموزش چهره به چهره بهداشت فردی و مقابله با کرونا در سطح شهر، توزیع بروشورهای مبارزه با کرونا از دیگر اقدامات گروه های جهادی و بانوان بسیجی شهرستان های استان کرمان است در این زمینه حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان بردسیر یکی از بهترین ها است.
,
,
,

,
, ,

بانوان بسیجی حوزه مقاومت شهرستان بردسیر که تعطیلی کرونایی بر روند کاری آنها تأثیر نداشته است با فعالیت های جهادی در قالب چاپ وتوزیع ۱۰۰عدددعای هفتم صحیفه سجادیه توسط بسیج خواهران وپایگاه عصمتیه گلزار؛ تدوین و توزیع بروشور پیرامون نکات بهداشتی درمورد ویروس کرونا توسط پایگاه عصمتیه؛ تولید۷۰۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده توسط بسیج خواهران و پایگاه عصمتیه؛ ضدعفونی و گندزدایی۲۰ مسجدو یک نانوایی توسط پایگاه های مقاومت خواهران این حوزه، تولید دستکش یکبارمصرف توسط شورای حوزه و پایگاه ها روزانه حداقل۱۰۰۰جفت که تا کنون بیش از ۲۰ هزار دستکش یک بار مصرف تولید و توزیع کرده اند؛ دوخت روزانه ۱۰۰۰ ماسک یکی از فعال ترین حوزه های مقاومت و گروه های جهادی بانوان در استان کرمان هستند.
,
,

,
, ,

در این بین گروه های جهادی سردار شهید سلیمانی حلقه های تربیتی صالحین حوزه کوثر خواهران سپاه کهنوج ؛ با پخت نان تیری به کمک سیل زدگان زهکلوترفتند ۵۰۰۰ عدد نان تیری به تعداد ۵۰۰ بسته ده تایی تا به این حال آماده ارسال به منطقه سیل زده کرده اند.
بنابر اعلام بسیج خواهران سپاه ثارالله استان کرمان این گزارش فعالیت گروه های جهادی و بانوان بسیجی، بسیج جامعه زنان این استان را تا ششم فروردین سال جاری پوشش می دهد.
,
,
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه