اخبار داغ

فرمانده سپاه گنبد خبر داد؛

فعالیت 320 گروه جهادی بسیج در میدان مبارزه با کرونا ویروس در گنبد

فعالیت 320 گروه جهادی بسیج در میدان مبارزه با کرونا ویروس در گنبد
سرهنگ رمضانعلی قاسم پور گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون 320 گروه جهادی بسیج داوطلبانه و به عنوان مدافعان سلامت در میدان های مختلف مبارزه با این بیماری فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس روز گذشته در گفتگو با خبرنگار ما، تصریح کرد: با توجه به نیاز بسیج عمومی در مقابله با بیماری کرونا بسیجیان با ایجاد 10 کارگاه خانگی و با فعالیت 110 خیاط اقدام به دوخت ماسک کردند که تا کنون 23 هزار و 800 عدد ماسک آماده و در شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: همچنین 15 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت گندزدایی معابر شهرستان در دو مرحله رزمایش در شهر و در روستاها نیز به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: در راستای کمک به آگاه سازی مردم نیز با استفاده از بلندگوی مساجد و همچنین خودروهایی مجهز به بلندگو با گشت در سطح شهر اقدام شده است و در راستای یاد شده 5هزار بروشور نیز توزیع شد.

,

سرهنگ قاسم پور گفت: تاکنون یک میلیارد ریال اعتبار از محل کمک های مردمی، خیرین، حوزه های مقاومت بسیج و دهیاری ها برای این اقدامات تامین و هزینه شده است.

,

وی یادآور شد: در طی چند مرحله نیز 60 هزار ماسک از آق قلا به 6داروخانه گنبد توزیع شد تا با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

,

فرمانده سپاه گنبد اذعان کرد: در حال حاضر 350 دست لباس گان بیمارستانی توسط خواهران جهادگر بسیجی گنبد دوخته شده و 280 دست دیگر نیر در دست دوخت است.

,

وی با اشار به شرایط خاص معیشتی طبقه آسیب پذیر جامعه نیز اظهار کرد: با توجه به تعلیق بسیاری از مشاغل به ویژه کارگران و طبقه ضعیف هزار بسته بهداشتی و هزار بسته غذایی از سوی سپاه گنبدکاووس در میان این قشر توزیع شده است.

,

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور خاطر نشان کرد: اقدامات بسیج تا هر زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت و برای شکست این بیماری تا آخر در کنار مردم و سایر نهاد ها ایستاده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه