اخبار داغ

گزارش؛

مروری برافتخارات ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در سال 98

مروری برافتخارات ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در سال 98
سال 98 ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی با حضور در عرصه های داخلی و خارجی توانستندعناوین مختلف ورزشی را کسب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ سال 98 ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی با حضور در عرصه های داخلی و خارجی توانستندعناوین  مختلف ورزشی را کسب کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در سالی که گذشت نشان دادند می توانند همچون ورزشکاران بزرگ کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

,

سه ورزشکار بیلیارد کهگیلویه و بویراحمد در رنکینگ فدراسیون خوش درخشیدند.

,

, ,

شاپور عنبریدر خصوص این افتخار آفرینی گفت:  رضا باقرپور، محسن متولی و سجاد پیشوا به ترتیب صاحب رنکینگ های ۱۴، ۲۶ و ۴۰ کشور شدند.

,

وی افزود: نخستین بار است که یکی از ورزشکاران بیلیارد کهگیلویه و بویراحمد رنکینگ زیر ۲۰ فدراسیون را کسب می کند.

,

رییس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این هیأت در سال ۱۳۹۸ افتخار مهم دیگری نیز در عرصه ملی کسب کرد.

,

عنبری عنوان کرد: این افتخار کسب مقام نخست مجید هوشمندی زاده ورزشکار بیلیارد کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های پارابیلیارد قهرمانی کشور بوده است.

,

کسب رتبه سوم ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری دوگانه آبی

, کسب رتبه سوم ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری دوگانه آبی,

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره کسب رتبه سوم ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری دوگانه آبی گفت: عباس نژاد عضو تیم ملی سه گانه مردان رده سنی بزرگسالان است.

,

علوی بیان کرد: رقابت های دوگانه آبی قهرمانی کشور با حضور ۸۰ ورزشکار سه گانه مرد رده سنی بزرگسالان به مدت سه روز و از ۲۸ تا ۳۰ مردادماه ۱۳۹۸ در شهر نور استان مازندران برگزار شد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکاران سه گانه شرکت کننده در این دوره از رقابت ها مسیر ۲ هزار و ۵۰۰ متری دوومیدانی، یک هزار متری شنا و ۲ هزار و ۵۰۰ متری دوومیدانی را پیمودند.

,

, ,

ضیایی در پایان مسابقات لیگ دو و میدانی سه مدال طلا در بخش انفرادی کسب کرد و در بخش تیمی نیز به مقام سوم رسید.

این ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در صفحه مجازی خود نوشت: پرونده امسال هرچند خوب یا بد بسته شد از خوب بودن آن لذت بردم و از بدی های آن تجربه بدست اوردم و یاد گرفتم که هرچند شرایط خوب نباشد، هیچ وقت نباید برای رسیدن به خواسته هایم کوتاه بیایم.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه