اخبار داغ

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان:

سازندگان ویروس کرونا جنایتکار جنگی محسوب می شوند

سازندگان ویروس کرونا جنایتکار جنگی محسوب می شوند
مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: سازندگان و پدیدآورندگان ویروس کرونا به نوعی جنایتکار جنگی محسوب می شوند که جرم و گناه آنان کمتر از بانبان و آغازکنندگان جنگ های جهانی اول و دوم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در گفت وگو با خبرنگار کُردتودی، تاکید کرد: این بیماری که امروز به از «اپیدمی» به «پاندمی» تبدیل شده است، بی شک با شناختی که از آن به عمل آمده است، نتیجه یک حمله بیوتروریستی می باشد که برخی از ابرقدرتها در آن دخیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه امروز جنگ های بیولوژیکی جای نبردهای نظامی را گرفته اند، عنوان نمود: ساخت چنین ویروسی در آزمایشگاه های مجهز برای تخریب ساختار اقتصادی و اجتماعی کشورها را باید نوعی تروریست بین المللی عنوان کرد که برخی از کشورها عملا مدیریت این ویروس را برعهده دارند.

,

دریایی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نزدیک به یک و نیم میلیون از جمعیت جهان را درگیر خود کرده است، عنوان نمود: باید گفت که سازندگان و پدیدآورندگان این ویروس به نوعی جنایتکار جنگی محسوب می شوند که جرم و گناه آنان کمتر از بانبان و آغازکنندگان جنگ های جهانی اول و دوم نیست.

,

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: بنابراین امروز جهان به نوعی عملا در جنگ جهانی سوم به سر می برد اما این جنگ شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است و خطوط مقدم این نبرد مشخص نیست.

,

وی با تاکید بر اینکه سازندگان این ویروس منحوس باید جوابگوی نسل بشر باشند، عنوان کرد: در روزهای نخستین شیوع این ویروس همگان به عینه دیدیم که دشمنان چگونه و با چه هماهنگی رسانه ای علیه ایران به ویژه شهر قم هجمه رسانه ای بر پا کرد به گونه ای که به دنبال این بودند که به جهان القا نمایند که شهر قم مبدا این ویروس بوده است ولی بعد از مدتی دست این فریب کاران جهانی برای همه هویدا شد.

,

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: بی شک این ویروس دیر یا زود از جامعه بشری رخت برمی بندد، ولی چه بهتر که تمام بسترهای مورد نیاز در کشور آماده رویایی با چنین حوادث و رویدادهای مهم و تاثیرگذاری باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه