اخبار داغ

معاون بهداشت سپاه کردستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۶ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی بین مردم کردستان

توزیع بیش از ۶ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی بین مردم کردستان
مسئول بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین اقشار نیازمند در کردستان، یادآور شد: در یک هفته گذشته ۶ هزار و ۵۶۲ بسته حاوی مواد بهداشتی و ضدعفونی بین نیازمندان و مردم استان کردستان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان در گفت وگو با خبرنگار  کُردتودی، در کردستان گفت: در بحث مبارزه با ویروس کرونا واحد بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان در طول هفته برنامه‌های بسیاری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

روح الله اکبر نژاد اظهار کرد: در این مدت بیش از ۲۳ هزار و ۷۶۵ عدد ماسک تولید کرده ایم و بین مردم و پرسنل تقسیم شده است.

,

وی با اشاره به اینکه با کمک دانشجویان کردستانی بیش از ۸۰۰ دست لباس ایزوله تهیه شده است، افزود: همچنین در این مدت بیش توانسته ایم که ۸ نقاهتگاه با ظرفیت ۴۰۰ تخت برای روز‌های بحرانی در نظر بگیریم.

,

مسئول بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان افزود: یکی دیگر از برنامه‌های معاونت بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان سازماندهی گروه‌های جهادی و تخصصی سفیران سلامت در قالب ۷۳ تیم و به تعداد ۱۹۱ نفر بوده است.

,

اکبرنژاد تصریح کرد: تعداد نفرات جهادی ما در این برنامه ۲ هزار ۶۶۱ نفر با همکاری ۱۱ مشاور بهداشت بوده است.

,

مسئول بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین اقشار نیازمند در کردستان، یادآور شد: در این مدت ۶ هزار و ۵۶۲ بسته حاوی مواد بهداشتی و ضدعفونی بین نیازمندان و مردم استان کردستان توزیع شده است.

,

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات قابل توجه در این هفته توزیع ۳ هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی بین اقشار کم درآمد جامعه بوده است.

,

اکبرنژاد در ادامه سخنان خود به بحث ضدعفونی و گندزدایی معابر و امکان عمومی در سطح شهر اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت به صورت روزانه ۷۵ هزار و ۲۰۰ لیتر مواد ضدعفونی و گندزدای «دتول» و «وین ایکساد» در سطح شهر و مقر‌های سپاه مورد استفاده قرار گرفته است.

,

مسئول بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: این مواد ضدعفونی را از وزارت دفاع و معاونت بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران دریافت و در اینجا برای رعایت اصول بهداشتی و سلامت مردم رقیق نموده ایم.

,

وی تصریح کرد: همچنین در طول یک ماه اخیر ۱۴ هزار ۲۵۲ وسیله نقلیه ضدعفونی و گندزدایی شده است که این رقم به صورت روزانه ۴۵۷ وسیله نقلیه می‌باشد.

,

اکبرنژاد اظهار داشت: همچنین ۷۲ ایستگاه تب سنجی در سطح شهر دایر کرده ایم که این ایستگاه‌ها ۵۹ هزار و ۲۱۱ نفر را تب سنجی نموده اند و البته این کار به صورت روزانه در ورودی‌های پادگان‌های سپاه توسط یک پرستار و کمک سربازان انجام می‌شود.

,

مسئول بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از سوی دیگر ۹ هزار ۸۵۲ نفر مواد ضدعفونی از این مرکز دریافت کرده اند و همچنین آموزش‌های لازم برای بحث انجام ضدعفونی و گندزدایی در مقر‌ها و ستاد‌های سپاه را به ۱۵ هزار ۸۷۲ نفر ارائه داده ایم.

,

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه موفق شده ایم برای مبارزه با ویروس کرونا در تمامی شهرستان‌های کردستان مواد ضدعفونی، ماسک، دستکش و... را بین مردم در ۵ مرحله توزیع کنیم.

,

اکبرنژاد ادامه داد: یکی دیگر از کار‌های این معاونت نظارت روزانه و جامع بر اماکن بهداشتی سپاه همانند آشپزخانه ها، آسایشگاه ها، سرویس‌های بهداشتی و... می‌باشد.

,

مسئول بهداشت سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود عنوان داشت: با کمک شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، گروه‌های جهادی و نیز جنگ نوین کار‌های زیادی برای رفع آلودگی در سطح معابر شهری انجام داده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه