اخبار داغ

یک دفاع مبارک؛

دفاع اینستاگرامی غریب‌پور از «مبارک»

دفاع اینستاگرامی غریب‌پور از «مبارک»
بهروز غریب‌پور را در دو دهه اخیر به اجرای نمایش‌های عروسکی می‌شناسیم و طبیعی است حالا از او انتظار داشته باشیم اگر هویت عروسک‌های ملی‌مان با خطر خدشه مواجه باشد پا وسط بگذارد و از آنها دفاع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این نویسنده، کارگردان و سرپرست گروه تئاتر عروسکی آران برای دفاع از هویت عروسک «مبارک»، این میراث فرهنگی ایرانیان، در صفحه اینستاگرام گروه تئاتر عروسکی آران سلسله ویدئوهایی با موضوع مسائل تاریخی مبارک تهیه و منتشر می‌کند. غریب‌پور اعتقاد دارد که دفاع از ارزش‌ها نبایستی تحت‌تاثیر شرایط خاص کمرنگ یا نادیده گرفته بشوند. آن‌طور که هنرآنلاین نوشته او پس از مواجهه با خطر مخدوش کردن هویت مبارک چهره محبوب نمایش‌های شادی‌آور ایرانی تحت عنوان دفاع از عدم تبعیض نژادی از سوی ایرانیان مهاجر، تهیه سلسله ویدئوهایی با موضوع مسائل تاریخی را آغاز کرده است که در اینستاگرام آپلود می‌شود، تا در شرایط قرنطینه دفاع از این میراث فرهنگی ادامه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, این نویسنده، کارگردان و سرپرست گروه تئاتر عروسکی آران برای دفاع از هویت عروسک «مبارک»، این میراث فرهنگی ایرانیان، در صفحه اینستاگرام گروه تئاتر عروسکی آران سلسله ویدئوهایی با موضوع مسائل تاریخی مبارک تهیه و منتشر می‌کند. غریب‌پور اعتقاد دارد که دفاع از ارزش‌ها نبایستی تحت‌تاثیر شرایط خاص کمرنگ یا نادیده گرفته بشوند. آن‌طور که هنرآنلاین نوشته او پس از مواجهه با خطر مخدوش کردن هویت مبارک چهره محبوب نمایش‌های شادی‌آور ایرانی تحت عنوان دفاع از عدم تبعیض نژادی از سوی ایرانیان مهاجر، تهیه سلسله ویدئوهایی با موضوع مسائل تاریخی را آغاز کرده است که در اینستاگرام آپلود می‌شود، تا در شرایط قرنطینه دفاع از این میراث فرهنگی ادامه یابد.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه