اخبار داغ

اینفوگراف/ چرا حجاریان را باید «تئوریسین آشوب» نامید؟

اینفوگراف/ چرا حجاریان را باید «تئوریسین آشوب» نامید؟
تئوریسین اصلاحات که از هر اتفاقی نتیجه شورش و التهاب اجتماعی می گیرد، در بحران کرونا در حالی که کادرهای درمانی و پزشکی و عموم مردم به دنبال راهی برای مقابله با ویروس منحوس کووید 19 هستند، نیز دم از ایجاد آشوب می‌زند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیوع ویروس کووید 19 در کشورمان باعث ایجاد همدلی و همگرایی بیشتر میان آحاد مختلف مردم برای مقابله با این بیماری شد. از کادرهای درمانی گرفته تا جهادگران و مردم کوچه و بازار هر یک نقش مثبتی برای مقابله با این بحران ایفا کردند. بحرانی که در میان مشکلات اقتصادی مردم به نوعی قوز بالای قوز بود اما در این شرایط وقتی این ویروس بسیاری از کشورهای دنیا از جمله اروپا و آمریکا و آسیا را درگیر خود کرده است، چاره کار تنها شکیبایی و رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این ویروس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما در این میان برخی از گروه های سیاسی بدون درک این شرایط اهداف مورد نظر خود را پیش گرفتند و با تحلیل های عجیب و غریب سعی در مشوش کردن فضای کشور کردند.
,
 
,
یکی از افرادی که در این میان تحلیلی خارج از فضای واقعی کشور ارائه کرد، «سعید حجاریان» تئوریسین جریان اصلاحات بود. وی که در محافل سیاسی به تئوریسینی معروف شده است که حتی از افتادن گربه از سر دیوار نیز نتیجه شورش می گیرد، اینبار هم در حالی که کاردهای درمانی و پزشکان با ایثار تمام پای سلامتی جامعه ایستاده اند، بازهم از ایجاد التهاب به خاطر بیماری کرونا سخن بر زبان راند.
,
 
, , برای مشاهده نسخه اصلی اینفوگراف، اینجـــــا کلیک کنید., برای مشاهده نسخه اصلی اینفوگراف، اینجـــــا کلیک کنید.,
 
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه