اخبار داغ

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

تصویب 252 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها چهارمحال و بختیاری

تصویب 252 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها چهارمحال و بختیاری
محمد علی طاهری سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 252 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری مصوب شده که از این میزان 120 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛ محمدعلی طاهری  سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری امروز در جمع شهرداران چهارمحال و بختیاری گفت: طاهری از اختصاص دو میلیارد ریال از محل ماده 23 قانون جرایم رانندگی و 688 میلیارد ریال از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های استان تخصیص داده شد.

وی یادآور شد: به منظور پرداخت حقوق و معوقات 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه ای و 326 میلیون ریال  از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور به شهرداری ها استان طی دو مرحله اختصاص یافت و همچنین به‌منظور جبران بخشی از زیرساخت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا  30 میلیارد ریال به اقتصاد شهری  تخصیص داده شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: لازم است که طی هر سال شهرداری ها لایحه عوارضات را پس از تصویب وزرات کشور حداکثر تا پانزدهم بهمن ماه به اطلاع عموم برساند و در صورت عدم تصویب لایحه، عوارض به  همان میزان قبل دریافت می شود.

طاهری از اختصتس  31 دستگاه تنفسی، 76 دست لباس آتش‌نشانی، 76 دستگاه تجهیزات فردی، 3 دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه بیل بکهو، 2 دستگاه مینی‌بوس، یک دستگاه کمپرسی سنگین و 5 دستگاه کمپرسی سبک به شهرداری ها در سال گذشته خبر داد.

طاهری خاطرنشان کرد: ایجاد  فضای سبز، توسعه پارک‌های محله‌ای،  احداث کمربند در اطراف شهرها ، می‌توانند از ایجاد و ورود ریزگردها به شهرها جلوگیری کند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه