اخبار داغ

شهریاری عنوان کرد؛

پرداخت کمک معیشتی ۳۰ میلیون ریالی به زلزله زدگان قطور/ بازسازی واحدهای آسیب دیده تا آغاز فصل سرما باید تمام شود

پرداخت کمک معیشتی ۳۰ میلیون ریالی به زلزله زدگان قطور/ بازسازی واحدهای آسیب دیده تا آغاز فصل سرما باید تمام شود
استاندار آذربایجان غربی، ضمن تاکید بر لزوم تسریع در آواربرداری مناطق زلزله زده قطور، گفت: بازسازی واحدهای آسیب دیده باید قبل از شروع فصل سرما به پایان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محمدمهدی شهریاری شامگاه روز چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی با محوریت بازسازی مناطق زلزله زده قطور، اظهار داشت: همه دستگاه های مسئول باید با تامین امکانات و ماشین آلات لازم به روند بازسازی سرعت ببخشند و پیش از رسیدن فصل سرما باید بازسازی به اتمام برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به مصوبه هیات دولت در تخصیص منابع بلاعوض و تسهیلات بازسازی، افزود: مشکلی در تخصیص منابع وجود ندارد و دولت تا پایان کار همراه مردم است.

,

استاندار آذربایجان غربی، بر ضرورت آواربرداری و بازسازی واحدهای خسارت دیده بطور همزمان تاکید کرد و گفت: از روز پنجشنبه برای هر خانواده زلزله زده کمک مالی بلاعوض معیشتی به میزان ۳۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

,

وی، ادامه داد: برآوردهای شرکت بیمه طرف قرارداد از میزان خسارتهای وارده به قطور مورد قبول نیست و باید در کارشناسی های انجام گرفته تجدید نظر صورت گیرد و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده عمل نمایند.

,

شهریاری، خاطرنشان کرد: خسارتهای پرداختی برای اماکن روستایی از طرف بیمه تا زمان شروع عملیات بازسازی قابل برداشت نیست.

,

وی، همچنین بر ضرورت استقرار واحدهای بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا در مناطق زلزله زده قطور تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه