اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تحریم نیروی انتظامی خواری و ذلت دشمنان را نمایان کرد

تحریم نیروی انتظامی خواری و ذلت دشمنان را نمایان کرد
فاطمه محمدبیگی گفت: تحریم نیروی انتظامی به‌عنوان عامل مهم در تامین امنیت کشور، عملی مستکبرانه است اما دشمنان با این اقدام خواری و ذلت خود را نمایان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره جایگاه نیروی انتظامی در جامعه اظهار کرد: در کشور ما ساختار قوای نظامی و انتظامی به گونه‌ای است که هر یک به سهم خود در برقراری نظم و امنیت در بخش‌های مختلف از جمله در مرزها و داخل جامعه نقش دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مرزبانی نیز به عهده نیروی انتظامی است نقش آن بسیار بااهمیت می‌شود، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نیز از دیگر عرصه‌های فعالیت پلیس است و در همین راستا در دنیا بیشترین تعداد شهدا را دارا هستیم؛ نیروی انتظامی با فعالیت در راه مبارزه و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر به نوعی پیش مرگ است و به همین دلیل جامعه بین المللی باید از ایران تقدیر کند.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: در سطح بین‌المللی نیز پلیس ایران در همکاری با اینترپل فعالیت‌های خوبی داشته؛ اما اربابان زور و استکبار جهانی ایفا کردن نقش نیروی انتظامی ایران در سطح جهانی را بر نمی‌تابند.

,

وی افزود: در پلیس راه نیز شاهد پیشرفته شدن سیستم‌ها و برقراری نظم و امنیت در تردد و آمد و شدها هستیم و همه این توانایی‌ها خاری در چشم دشمن است، اما آحاد مردم از نیروی انتظامی کشور دفاع و حمایت می‌کنند و به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهیم به این نهاد اهانت و توهین کند.

,

این مقام مسئول ضمن ظالمانه دانستن تحریم نیروی انتظامی توسط امریکا گفت: تحریم نیروی انتظامی به‌عنوان عامل مهم در تامین امنیت کشور عملی مستکبرانه است اما دشمنان با این اقدام و تحریم درواقع خواری و ذلت خود را نمایان کردند.

,

وی ادامه داد: امریکا با پروژه‌های مختلف، اخلال در نظم و امنیت درونی و کاهش امکانات در نتیجه تحریم قصد دارد سطح امنیت در کشور را کاهش دهد اما اکنون ما از امن‌ترین کشورها در سطح جهان هستیم.

,

محمدبیگی عنوان کرد: باتوجه به اینکه پلیس وظیفه ایجاد امنیت را به عهده دارد، تحریم آن مقابله با امنیت درونی کشورها و حقوق شهروندی و زیرپاگذاشتن حق کرامت انسانی است، این تحریم‌ها درحالی اتفاق افتاده که خود این کشورها درصورت مبارزه با عوامل پلیس، سخت‌ترین برخوردها را خواهند داشت.

,

مردم قدردان تلاش‌ جان برکفان نیروی انتظامی هستند

, مردم قدردان تلاش‌ جان برکفان نیروی انتظامی هستند,

وی تاکید کرد: ما در داخل ضمن حفظ آرامش اجازه تعرض دشمن به نهاد پلیس را نمی‌دهیم، همچنین این نقض آشکار حقوق بین الملل و کرامت انسانی باعث تضعیف عوامل این تحریم در صحنه بین المللی خواهد شد و نشانگر استیصال امریکا است که در برخورد با کشورها راهی جز تحریم در زمینه‌های مختلف از جمله نفتی، بازرگانی، کالاهای اساسی و استراتژیک و دارویی به بدترین شکل را ندارد.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: ما این خاطرات را فراموش نمی‌کنیم و همچنان که امام خمینی(ره) بیان کرده‌اند که "هر چه فریاد دارید سر امریکا بزنید" با این استکبار جهانی مقابله و مبارزه می‌کنیم.

,

وی بیان کرد: کشور ما همواره در سختی‌ها و تنگناها محکم‌تر شده و طبق گفته شهید سردار سلیمانی مبنی بر اینکه فرصتی که در تهدیدها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست، نیروی انتظامی در پی این تحریم‌ها با قدرت و غیرت بیشتر به مسیر خود ادامه می‌دهد و مردم نیز از آن دفاع خواهند کرد.

,

این مقام مسئول افزود: ایجاد پویش در فضاهای مجازی، دیدار و تقدیم شاخه گل به نیروهای پلیس و ارسال پیام تبریک از جمله راه‌های تقدیر از نیروی انتظامی است، ما نیز از طرف نمایندگان مجلس از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

,

وی با بیان رابطه دو جانبه پلیس و مردم در ایران اظهار کرد:رابطه پلیس و مردم در کشور دوستانه بوده و مردم همواره در مشکلات به پلیس پناه می‌برند.

,

محمدبیگی افزود: نیروی انتظامی در بحران کرونا یکی از مشاغلی بود که 24 ساعته در کنار کادر درمان و ستاد کرونا برای نجات جان انسان‌ها، کنترل عبور و مرور و اجرای فاصله گذاری اجتماعی نقش ایفا می‌کرد و مردم قدردان این نیروهای جان بر کف هستند.

,

وی در پایان گفت: کرونا ما را نسبت به نعمت سلامتی آگاه کرد، در نتیجه‌ی پروژه دشمن برای سلب امنیت نیز مردم قدر حافظان امنیت و خون‌های ریخته شده شهدای ناجا در راستای حفظ امنیت را دانسته و پروژه دشمن به هدفش نمی‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه