اخبار داغ

یک استاد حوزه روابط بین الملل:

پیدایش «نسل جدیدی» از انقلابیون مبارز تحت تاثیر اندیشه امام راحل/ گفتمان «امام خمینی» خط بطلانی بر دو قطبی غرب و شرق کشید

پیدایش «نسل جدیدی» از انقلابیون مبارز تحت تاثیر اندیشه امام راحل/ گفتمان «امام خمینی» خط بطلانی بر دو قطبی غرب و شرق کشید
قدیر نظامی با بیان اینکه اندیشه و تئوری حضرت امام خمینی ره علاوه بر تحولات عمیق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در داخل کشور الهام بخش تغییرات اساسی در نظام بین الملل شده است، گفت: پیدایش نسل جدیدی از انقلابیون مبارز با اتکا به آموزه های دینی از مهمترین تاثیرات اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدیر نظامی، عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع عالی ملی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: پیاده سازی اندیشه امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز تاریخی جدید در عرصه روابط بین الملل را رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با بیان اینکه اندیشه امام ره در عرصه بین الملل بر اساس گفتمان اصیل نه شرقی و نه غربی است، افزود: این اندیشه راهبردی گفتمان غالب دو قطبی در جهان را زیر سوال برد.

,

نظامی وضع یک ساختار سیاسی مستقل از دو قطب غالب آن زمان جهان یعنی آمریکا و شوروی را هنر بزرگ امام خمینی دانست و عنوان کرد: پس از آن جمهوری اسلامی به عنوان یک قطب مستقل و بازیگری قدرتمند در عرصه بین الملل ظاهر و موجب بیداری ملت های آزادی‌خواه شد.

,

این استاد حوزه روابط بین الملل، پیروزی انقلاب اسلامی با الهام از اندیشه امام خمینی را موجب تولد دوران جدیدی در عرصه بین الملل دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی با تاسی از این افکار بلند و آرمان گرایانه، امروز موجب تحول در نظم بین الملل شده است.

,

نظامی معرفی و اثبات نقش دین در معادلات بین دولت‌ها را دیگر تأثیر مهم اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: پیدایش نسل جدیدی از انقلابیون که با اتکا به آموزه های دینی در برابر ابرقدرت های ظالم ایستادند و‌ مبارزه را شکل دادند از مهمترین تاثیرات اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع عالی ملی گفت: اندیشه و تئوری حضرت امام خمینی ره علاوه بر تحولات عمیق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در داخل کشور الهام بخش تغییرات اساسی در جهان شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه