اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

15 خرداد؛ آغازگر تحولی عظیم در حیات سیاسی و اجتماعی ایران است/ کارگزاران به قدرت کشور توجه کنند

15 خرداد؛ آغازگر تحولی عظیم در حیات سیاسی و اجتماعی ایران است/ کارگزاران به قدرت کشور توجه کنند
امان الله علیمرادی گفت: به خواست خدا، قیام 15 خرداد ماه، آغازی مبارک بود، جهاد و مبارزه سیاسی به رهبری امام راحل شروع و فراگیر شد و تحولی بزرگ در حیات سیاسی و اجتماعی جامعه ما پدید آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه باید عظمت یوم الله ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را پاس بداریم، گفت: ۱۵ خرداد یک حادثه و روز نیست، یک تاریخ است، یک تاریخ شکوهمند و جاودانه، یک تحول عظیم، حماسه یک ملت، رستخیز عام فرهنگی، رستخیزی برخاسته از بینش و ایمان اسلامی یک ملت ظلم ناپذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سزاوار است ماهیت و جوهر قیام پانزده خرداد باز خوانی شود، تصریح کرد: قیام پانزده خرداد، قیامی اسلامی، همگانی، ملی و هماهنگ بود؛ نه یک حرکت صنفی، قومی، نژادی و طبقه ای.

,

وی ادامه داد: ۱۵ خرداد برای اسلام و به اسم اسلام و به رهبری عالم ربانی امام راحل بود؛ این قیام بر خاسته از عاشورا، از مدرسه علمیه، از قم، از مرکز فقاهت بود و این قیام لله به سرعت سایر بلاد، حوزه‏های علمیه، دانشگاه‏ها و قشرهای عظیم ملت را فرا گرفت و همه را به میدان مبارزه آورد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد برکات عظیمی داشته است و عظمت و قدرت معنوی و مردمی رهبری اسلامی را عیان ساخت، عنوان کرد: حادثه پانزده خرداد در یک نگاه، مصیبت بود و جمع کثیری از مردم عزیز شهید شدند و ملت، ماتم زده گردید و امام رضوان‌الله تعالی علیه این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به خواست خدا، قیام ۱۵ خرداد ماه، آغازی مبارک بود، جهاد و مبارزه سیاسی به رهبری امام راحل شروع و فراگیر شد و تحولی بزرگ در حیات سیاسی و اجتماعی جامعه ما پدید آمد.

,

وی ابراز کرد: با قیام ۱۵ خرداد ترس، حزن، دو دلی و شک و سستی و کاهلی را از میان رفت و پرچم جهاد فی سبیل الله، بذل جان و جانبازی در راه حق را سر دست گرفت و حیات سبز و شکوهمند انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه خون شهیدان این قیام تداوم بخش انقلاب بود، انقلاب را تا مرتبه پیروزی بیمه کرد و جلو برد، تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد یکپارچگی، بیداری و اراده مصمّم ملت را در مقابل ظلم برجسته کرد و  نشان داد که اگر ملّتی مورد تعدی و زورگویی‏ گروهی قدرت طلب دیکتاتور قرار گیرد؛ تنها اراده همان ملت می‏تواند در مقابل ظلم بایستد و سرنوشت خود را بسازد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با قیام ۱۵ خرداد قدرت افسانه ای ستمشاهی در هم شکست و افسانه‏ها و افسون‏ها را باطل کرد و هیبت پوسیده و پوشالی رژیم شاهنشاهی که با توهّم و خیال خام، خود را قیّم مردم می‏پنداشتند، فرو ریخت و شاه سفاک و حامیان وی، این مدعیان دروغین حقوق انسان را رسوا کرد.

,

وی تأکید کرد: قیام ۱۵ خرداد، این شعار بزرگ الهی، باید بزرگ بماند تا عظمت کار این ملت مومن و انقلابی برای آیندگان، برجسته و ارائه شود و جلادی شاهان از خاطره‏ ی تاریخ نرود، و آیندگان جرایم این سفاکان را بدانند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه از درس ها و پیام های قیام ۱۵ خرداد ۴۲ این است که همه نظامهای سیاسی عالم، بدانند که هیچ حکومتی، با ظلم نمی‏ماند، تصریح کرد: باید بدانیم دست خدا با جماعت مومنان است، کارهای بزرگ با جزم علمی و عزم عملی با محوریت احکام اسلام‌ با همراهی و پیروی از رهبری اسلامی به سامان می رسد و قدرت، دست ملت است و با مردم کارهای به ظاهر نشدنی، ممکن می شود و پیش می رود.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: کارگزاران حکومت، به قدرت درون کشور توجه و اهتمام کنند، به مردم خدمت کنند و در سختی ها با مردم، همراه باشند و در سبک زندگی، از محرومین جدا نشوند و در گسترش عدل اسلامی، حاکمیت حق و جلب رضایت عموم، اهتمام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه