اخبار داغ

سپاه، پیشگام در کمک به آسیب دیدگان از کرونا در بوکان

سپاه، پیشگام در کمک به آسیب دیدگان از کرونا در بوکان
سپاه بوکان با پخش بیش از 3 هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان در راس تلاش برای کاهش معضلات معیشتی مردم قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، با شیوع و گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور به ویژه شهرستان بوکان بسیاری از اقشار جامعه تحت تأثیر این بیماری قرار گرفتند و با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی رو به رو شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

بسیاری از سازمانها و نهاد های مردمی از اولین روزهای گسترش ویروس کرونا اقدامات مختلف و قابل توجهی را در راستای کمک به اقشار اسیب پذیر در سطح شهرستان انجام دادند که در این میان سپاه بوکان با پخش از بیش از سه هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در راس تلاش برای کاهش معضلات معیشتی مردم قرار دارد.

,

جدای از بسته های معیشتی سپاه بوکان از آغازین روزهای شیوع و گسترش کرونا در بوکان با ضد عفونی کردن معابر، راه اندازی گروه‌های جهادی برای تأمین مواد ضدعفونی کننده و ماسک و همچنین راه اندازی نقاهتگاه فعالیت‌های مختلفی را در در این حوزه در دستور کار قرار داد.

,

حال با گذشت بیش از ۱۲۰ روز از شیوع این ویروس منحوس همچنان سپاه بوکان پیشتاز در یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر از کرونا در سطح شهرستان است که در آخرین نمونه آن بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در میان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت توزیع شد.

,

این بسته ها هر کدام به ارزش ریالی دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در میان ۱۰۰ نفر از بازنشستگان عرصه جهاد و شهادت شهرستان بوکان به همت کانون بازنشستگان سپاه بوکان توزیع شد.

,

فرمانده سپاه بوکان گفت: از ابتدای رزمایش بزرگ کمک های مومنانه در بوکان و طی پنج مرحله سه‌ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار اسیب دیده از کرونا این شهرستان توزیع شده است.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان در راستای تحقق فرمان فرمانده کل قوا و همگام با تمام کشور، رزمایش کمک مومنانه را با همکاری قرارگاه حمزه سید الشهداء، سپاه شهدا و خیرین در سطح ای شهرستان اجرای کرد.

,

وی ادامه داد: تا کنون پنج مرحله از این رزمایش بزرگ که نماد همدلی و وحدت بین افشار مختلف جامعه در این روزهای کرونایی است بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی آماده و در میان خانواده های نیازمند و همچنین اقشار اسیب دیده از کویید ۱۹ توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: ارزش ریالی این بسته ها شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده که ان از سوی قرارگاه حمزه سید الشهداء، سپاه شهدا و خیرین شهرستانی و همکاران سپاه بوکان تهیه شده است.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی گفت: میانگین ارزش ریالی هر سبد کالایی توزیع شده در هر مرحله متفاوت بوده و ما سعی کردیم بر اساس غوت غالب مردم سبد های معیشتی را تهیه و توزیع نماییم

,

فرمانده سپاه بوکان افزود: شناسایی افراد نیازمند همچنان توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج ادامه دارد و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای این رزمایش نیز در صورت شناسایی نیازمندان جدید در مراحل بعدی انجام می‌شود.

,

امید است با شکست کرونا بار دیگر شاهد بهتر شدن وضعیت معیشت مردم در سطح کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه