اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود:

خطر شیوع ویروس کرونا در جوانرود جدی است

خطر شیوع ویروس کرونا در جوانرود جدی است
مولود حسینی گفت: خطر شیوع ویروس کرونا در جوانرود جدی است و تاکنون ۴۸۰ مورد مثبت ابتلا داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مولود حسینی در جلسه ستاد کرونای شهرستان جوانرود اظهار داشت: تاکنون ۶۳۸ مورد آزمایش از مراجعین شهرستان به عمل آمده که از این تعداد ۴۸۰ مورد مثبت به کووید ۱۹ اعلام شده است.

وی افزود: بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود ۲۴ تخت کرونایی دارد که اکنون تمام ظرفیت آن تکمیل و در چند روز اخیر نیز ۷۰ نفر به بیمارستان‌های گلستان و فارابی کرمانشاه اعزام شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود بیان داشت: متأسفانه ۳۹ نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان جوانرود مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

یوسفی فرماندار جوانرود نیز در این نشست گفت: خطر شیوع ویروس کرونا در این شهرستان جدی و بحرانی است و رفع این معضل نیازمند عزم همگانی مردم و مسئولان است.

وی افزود: رفتار ویروس به رفتار مردم بستگی دارد و برداشتن محدودیت‌ها، تردد و ارتباط این شهرستان با استان‌های جنوبی و ورود مسافر و گردشگر از مهمترین راه‌های شیوع ویروس کرونا است.

این مسئول خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون، رسانه‌ها، کاهش ساعات کار اصناف و بازاریان، اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد از سوی پلیس راهور، توزیع ماسک رایگان، تعطیلی آئین‌های عزاداری و عروسی، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برنامه ریزی شده برای پیشگیری از شیوع بیماری تا اطلاع بعدی همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه