اخبار داغ

رییس کل دادگستری لرستان:

تامین امنیت مهمترین خواسته مردم است

تامین امنیت مهمترین خواسته مردم است
محمد رزم گفت: تامین امنیت مهمترین خواسته مردم است و با تیراندازی ها برخورد قاطع و بدون اغماض انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیرافلاک، محمد رزم، رییس کل دادگستری لرستان امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان لرستان و جمعی از فرماندهان انتظامی که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی و قوه قضاییه تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان آماده خدمت هستند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری کسانی که در راه امنیت و آرامش مردم خدمت می کنند مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه امروزه خواسته مردم و نظام تامین امنیت است، گفت: امنیت از مولفه های اصلی توسعه و پیشرفت در هر جامعه است و این مسئله از اولویت‌های دستگاه قضا بوده که مورد تاکید ریاست محترم قوه قضاییه نیز می‌باشد.

,

رزم ضمن تاکید بر اینکه جرائمی که باعث بر هم زدن آرامش روانی می شود باید در اولویت رسیدگی قرار بگیرند، گفت: با تیراندازی ها برخورد قاطع و بدون اغماض انجام می‌شود و افرادی که دست به تیراندازی می‌زنند از هیچگونه تخفیف مجازاتی برخوردار نخواهند شد.

,

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان ضمن تاکید بر اینکه قاتلین فراری بایستی هر چه سریعتر دستگیر شوند، افزود: با دستگیری سریع و محاکمه و مجازات این قاتلین، از اختلافات بعدی و ارتکاب جرایم دیگر جلوگیری خواهد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بحث کشف سلاح بسیار خوب عمل کرده است،ابراز داشت: با توجه به اینکه برخی از تیراندازی ها با سلاح مجاز صورت می‌گیرد تمام واگذاری های سلاح بایستی با تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات سلاح در قالب طرح آرسنال صورت گیرد.

,

رزم با اشاره به اینکه باید با اراذل و اوباش برخورد مقتدرانه ای صورت گیرد، بیان کرد: دستگاه قضایی همواره پشتیبان نیروی انتظامی است و در برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی با قاطعیت و شدت عمل خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه