اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج:

حقوق بشر دست‌آویز مستکبران برای سرپوش بر جنایات بشری است

حقوق بشر دست‌آویز مستکبران برای سرپوش بر جنایات بشری است
مولوی عبیدالله شهیکی گفت: شاهد هستیم در قبال ترفندهای یهود، آمریکا و دست نشانده های آنان و کسانی که در دنیا نسبت به مسلمانان ظلم می کنند؛ برخی از کشورها و مجامع سکوت اختیار می کنند که آنان با این اقدام به خود و دیگر ملت ها خیانت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی و بیان اینکه دین اسلام از ابتدا تاکنون با جانفشانی، از خودگذشتگی انسان های مخلص، با ایمان و با شهامت پیش رفته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک هدیه الهی است و نقطه عطفی در تحولات جهان و به ویژه جهان اسلام داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه نظام اسلامی ایران با رشادت، ایثار، از خودگذشتگی، همراهی مردم دلیر و تقدیم شهدا همراه بوده است، عنوان کرد: بر همگان واضح و روشن است که هر گروه و ملتی موافق و مخالفانی دارد که نظام جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

,

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی وقتی دیدند مردم ایران پس از حکمرانی طولانی رژیم طاغوت انقلاب کردند، راهی برای متوقف کردن و حرکت کُند نظام انقلاب اسلامی ایران نیافتند و دست به اقدامات کور و بزدلانه زدند.

,

مولوی شهیکی با بیان اینکه در شرایط کنونی به علم و شجاعت شهیدان بهشتی و مطهری نیاز داریم، تصریح کرد: دشمنان به افراد کلیدی و تأثیر گذار نظام حمله می کردند و زمانی که آنان معنویت و جایگاه ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را دیدند تحمل نکردند و دست به ترور ایشان زدند.

,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج افزود: از آنجایی که خداوند همواره حامی و پشتیبان این نظام است، توطئه دشمنان در ترور مقام معظم رهبری نقش بر آب شد و از آن زمان تاکنون کشورمان با رهبری حکیمانه ایشان از گرد بادها، مسائل روزگار و بدخواهان در امان بوده است.

,

وی اظهار کرد: به حمدالهی مقام معظم رهبری به جایگاهی رسیده اند که ابرقدرت های شرق و غرب عالم سر تعظیم در برابر ایشان فرو می آورند و ما به فضل الهی قله های پیشرفت خود را طی می کنیم و هیچ نوع گزند و آسیبی متوجه ملت ما نخواهد شد.

,

مولوی شهیکی با بیان اینکه حقوق بشر مطرح شده از سوی دشمنان، دست نشانده آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است و این در حالی است که آنان اقدامات خود را انجام می دهند، ابراز کرد: شاهد هستیم در قبال ترفندهای یهود، آمریکا و دست نشانده های آنان و کسانی که در دنیا نسبت به مسلمانان ظلم می کنند؛ برخی از کشورها و مجامع سکوت اختیار می کنند که آنان با این اقدام به خود و دیگر ملت ها خیانت می کنند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه ایجاد گروهک های تروریستی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: صهیونیسم می خواهد که اسلام را از بین برود؛ اما اسلام غالب است و هیچ چیز نمی تواند بر اسلام غلبه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه