اخبار داغ

رئیس شورای شهر همدان:

شورای شهر همدان ۱۷ راهکار برای گرانی مسکن ارائه داد/ پیشنهاد شورا؛ ساخت شهرک و تفکیک زمین

شورای شهر همدان ۱۷ راهکار برای گرانی مسکن ارائه داد/ پیشنهاد شورا؛ ساخت شهرک و تفکیک زمین
کامران گردان با اشاره به نشست استاندار همدان با شورای شهر و شهردار گفت: در این نشست مشکلات مسکن در شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت و شورای شهر مجموعه ای از راهکارها را در ۱۷ بند برای بهبود وضعیت گرانی مسکن به استاندار ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: با توجه به دغدغه شهروندان در خصوص مسائلی نظیر قیمت مسکن و تاکید استاندار و شورای شهر برای رفع موانع، این نشست برگزار و دارای نتایج خوبی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره مطالب بررسی شده در این نشست گفت: در گزارش شورای شهر به استاندار به مشکلاتی نظیر طول زمان عوارض ساخت، بافت های میراث فرهنگی در شهر همدان و فاصله گذاری اجتماعی در مسئله کرونا اشاره شد.

,

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه استاندار نیز با تاکید بر رعایت حقوق مردم و قانون اظهار کرد: اهمیت کمیسیون ماده ۱۰۰ و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، از مهمترین نکات سخنان شاهرخی بود.

,

گردان از ارائه یک بسته از مشکلات حوزه مسکن شهر همدان خبر داد و بیان کرد:  این بسته شامل ۱۰ مورد اساسی می شود.

,

وی ادامه داد: در این نشست مشکلات مسکن در شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت و شورای شهر مجموعه ای از راهکارها را در ۱۷ بند برای بهبود وضعیت گرانی مسکن به استاندار ارائه کرد.

,

رئیس شورای شهر همدان برگزاری این جلسه را برای حل مشکلات شهروندان همدانی مثبت ارزیابی کرد و افزود: استاندار محترم در خصوص مشکلاتی که ارائه شد قول مساعدت و دستور برای حل مسئله را دادند.

,

گردان از ساخت شهرک های حاشیه ای و تفکیک زمین، به عنوان راهکارهای پیشنهادی در حوزه مسکن شهر همدان نام برد و گفت: از همین امروز با توجه به سخنان و دستورات استاندار، به ادارات کل مختلف جهت رفت مشکلات، از سوی شورای شهر جهت انعکاس مشکلات و ‌مسائل نامه نگاری صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه