اخبار داغ

استاندار یزد:

زمینه‌ها برای جذب بیشتر تسهیلات تبصره 18 در استان فراهم شود

زمینه‌ها برای جذب بیشتر تسهیلات تبصره 18 در استان فراهم شود
استاندار یزد در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه زمینه‌ها برای جذب بیشتر تسهیلات تبصره 18 در استان یزد فراهم شود، گفت: طرح کارورزی، فراهم‌سازی امکان اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری به‌منظور ارائه آخرین اقدامات و پیشرفت برنامه‌های تولید و اشتغال در قالب تبصره 18 در حوزه‌های مختلف و راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری در استان در قالب صدور مجوزهای بی‌نام، به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای کارگروه در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمدعلی طالبی در این نشست گفت: اقدامات صورت گرفته در قالب تبصره 18 در برخی از حوزه‌ها همچون کشاورزی و صنعت مناسبت بوده و در برخی دیگر از حوزه‌ها همچون بازآفرینی شهری نیاز به اقدامات بیشتر است.

,

وی بابیان اینکه باید پیگیری مناسبی برای جذب تسهیلات تبصره 18 برای طرح‌های بازآفرینی شهری از سوی معاونت عمرانی، اداره کل راه و شهرسازی و همچنین فرمانداری‌ها، شهردارها، بانک مسکن و دیگر دستگاه‌های دخیل انجام شود افزود: با توجه به ظرفیت بالای بخش صنعت استان، بانک‌ها پیگیری‌های لازم برای جذب منابع بیشتر را داشته باشند.

,

استاندار یزد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای اقتصاد دانش‌بنیان در استان، باید شاهد جذب بیشتر تسهیلات تبصره 18 در این حوزه باشیم و اینکه تفویض اختیار به استان در راستای جذب تسهیلات تبصره 18 در حوزه گردشگری دنبال می‌شود.

,

طالبی در ادامه با اشاره به اینکه هدف طرح کارورزی فراهم‌سازی امکان اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بوده است عنوان کرد: با توجه به آمار بالای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در یزد، استان می‌تواند بهره‌برداری خوبی از این طرح داشته باشد.

,

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در استان برای استخراج پروژه‌هایی به‌منظور توسعه سرمایه‌گذاری و تسهیل در شروع به کار آن‌ها در قالب مجوزهای بی‌نام صورت گرفته و این جریان می‌تواند چراغ راهی برای آینده استان یزد باشد.

,

استاندار یزد در پایان گفت: مقرر شد در جلسه آینده موضوعات مربوط به اشتغال شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مربوط بررسی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه