اخبار داغ

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی انجام شد؛

عقد تفاهمنامه اجرای طرح محرومیت‌زدایی در استان با اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار

عقد تفاهمنامه اجرای طرح محرومیت‌زدایی در استان با اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار
در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی تفاهم نامه اجرای طرح محرومیت‌زدایی در استان میان استانداری خراسان شمالی با سازمان بسیج سازندگی کشور منعقد و به تصویب اعضای این شورا رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی امروز ظهر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این باره اظهار کرد: برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان تفاهمنامه‌ای با اختصاص 700 میلیارد تومان اعتبار به مدت دو سال میان استانداری و سازمان بسیج سازندگی کشور منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

شجاعی تصریح کرد: 50 درصد از اعتبار موافقت شده از محل منابع اعتباری استان و 50 درصد دیگر از اعتبار موافقت شده از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور اعطا و صرف خواهد شد.

,

وی گفت: 300 میلیارد تومان از اعتبار در سال جاری و 400 میلیارد تومان دیگر در سال آینده برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان هزینه و صرف خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: طرح های موافقت شده برای اجرای در مناطق محروم در زمینه های انتقال آب، گاز و برق به روستاهای فاقد لوله کشی آب، گاز و برق هستند.

,

استاندار خراسان شمالی همچنین افزود: آماده سازی زیرساخت های ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد فرصت اشتغال در روستاهای محروم از دیگر توافقات این تفاهم نامه هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: خدمات عمرانی شهری برای مناطق حاشیه نشین های استان نیز در راستای این تفاهم نامه منعقد شده اجرایی خواهد شد.

,

شجاعی همچنین تصریح کرد: در راستای اجرای این پروژه های محرومیت زدایی در استان باید مشارکت مردم، همکاری سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی در استان بکار گرفته شوند.

,

به گزارش عصر اترک، تفاهمنامه اجرای طرح محرومیت زدایی در استان که امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان منعقد شد به تصویب تمامی اعضای این شورا رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه