اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

آمار مبتلا به کرونا با روند کنونی ادامه یابد قادر به پذیرش بیماران نیستیم

آمار مبتلا به کرونا با روند کنونی ادامه یابد قادر به پذیرش بیماران نیستیم
سید احمد هاشمی گفت: چنانچه آمار مبتلایان به کرونا با وضعیت کنونی پیش برود تا پایان مرداد ماه بیمارستان‌های استان ظرفیت بستری نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سید احمدهاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه هم اکنون با افزایش تعداد ابتلا، بستری و فوت بیماران کرونایی در استان مواجه هستیم، اظهار کرد: وضعیت به سمت بحرانی شدن پیش می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

هاشمی افزود: روند افزایش ابتلا و فوت بیماران کرونایی از هفتم تیرماه آغاز شده و در حال حاضر ۲۰۳ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی تاکید کرد: این در حالی که در اوایل تیرماه جاری تنها 70 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری بودند.

,
,
,

وی ادامه داد: همچنین در اوایل تیرماه فوتی ها بین یک تا ۴نفر بودند که هم اکنون روزانه 3 تا 6 بیمار جان خود را از دست می دهند و متاسفانه ابتلا و فوتی با سن پایین در حال افزایش است.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از ۲۰۰تا ۲۵۰ تستی که روزانه گرفته می شود ۷۰ درصد مثبت گزارش می شود در حالی که قبل‌تر ۱۵ تا ۲۰ درصد در روز بوده است.

,

هاشمی با تاکید اعمال محدودیت های کرونایی در استان افزود: چنانچه آمار مبتلایان به کرونا با وضعیت کنونی پیش برود تا پایان مرداد ماه بیمارستان های استان ظرفیت بستری نخواهند داشت.

,

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا به شدت در استان در حال چرخش است و جهش های انجام شده سرایت ویروس را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه