اخبار داغ

رئیس هیئت کاراته استان زنجان:

کاراته زنجان به روزهای اوج خود برمی‌گردد/ برنامه‌ریزی‌ رده‌های پایه نتیجه داده است

کاراته زنجان به روزهای اوج خود برمی‌گردد/ برنامه‌ریزی‌ رده‌های پایه نتیجه داده است
سهندی رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به وضعیت کاراته در استان گفت: بعد از عبور از شرایط ویروس کرونا و از سرگیری اردوهای تیم ملی خبرهای خوبی از کاراته زنجان خواهیم شنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هیئت کاراته زنجان فراز و فرودهای زیادی را دیده بود، اظهار کرد: در گشذته ما جایگاه خود را در تیم های ملی از دست داده بودیم و به خاطر همین یک برنامه ریزی خوبی را در سطح تیم های پایه با محوریت نوجوانان و جوانان انجام دادیم و نیم نگاهی نیز به رده بزرگسالان داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این برنامه ریزی نتیجه خوبی نیز داده است، ابراز کرد: ما از سال 95 در لیگ‌های معتبر کشوری با هدف تربیت نسل جدید کاراته زنجان شرکت کردیم که این حضور در لیگهای کاراته بدون حامی مالی بوده است.

,

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به اینکه تامین هزینه یک تیم سوپر لیگی سخت بوده و کار هیئت نیست، تصریح کرد: ما به خاطر رشد و توسعه کاراته استان در لیگ های معتبر کاراته شرکت کردیم و لیگهای استانی را نیز برای نخستین بار در کشور طرح ریزی کردیم.

,

وی با بیان اینکه لیگهای استانی در سطح دختران و پسران راه اندازی شد، گفت: این لیگها در سه مقطع سنی برگزار شد که خروجی این اقدامات باعث تا ما سال گذشته در المپیاد استعدادیابی کاراته برای نخستین بار با کسب مدالهای طلا و نقره قهرمان کشور شویم که تاکنون کسب مدال طلا در بخش دختران بی سابقه بود.

,

سهندی با اشاره کسب افتخاراتی همچون قهرمانی بسیج در بخش پسران عنوان کرد: مقام سوم کشوری بخش پسران در اصفهان نیز از جمله افتخارات هیئت کاراته است.

,

وی بیان کرد: در کنار این برنامه‌ها یکسری کارها را نیز اجرا دنبال می‌کردیم که نمونه آن دوره توانمندسازی داوران و مربیان بود.

,

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 10 از استان در اردوهای تیم های ملی کاراته شرکت داشتند، اظهار کرد: کرونا باعث شده تا اردوهای تیم های ملی تحت تاثیر قرار بگیرد.

,

وی تصریح کرد: به محض آغاز دوباره فعالیت های ورزشی و اردوهای تیمهای ملی ما در یک یا دو سال آینده در بخشهای پسران و دختران ملی پوشانی از استان در تیم های ملی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه