اخبار داغ

در گفتگو با ورزشکار هرمزگانی عنوان شد؛

کمپین به وقت روشنایی؛ فرصتی مناسب برای خدمت به محرومان

کمپین به وقت روشنایی؛ فرصتی مناسب برای خدمت به محرومان
شاهین خدادادی گفت: کمپین به وقت روشنایی فرصت مناسبی است تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده تا همنوعان ما در دیگر مناطق با مشکل کمبود برق مواجه نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهین خدادادی ورزشکار و قهرمان رشته پرس سینه هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به فصل گرما و افزایش دمای هوای در این فصل اظهار کرد: در فصل تابستان و افزایش دمای هوا ، استفاده از وسائل سرمایشی در کشور طبیعتا افزایش پیدا می کنند و مردم مدت زمان کمتری را در بیرون از خانه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,  ,

دارنده مدال طلای پرس سینه مسابقات کشوری با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق، از اولویت های این فصل از سال است افزود: با وجود اینکه در فصل گرما آمار استفاده از وسائل گرمایشی در کشور افزایش پیدا کرده اما در بسیاری از مناطق محروم شاهد کاهش و یا کمبود برق هستیم که شرایط سختی را برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

,

وی تصریح کرد: همانطور که دیگران کاشتند و ما برداشت کردیم و از آن استفاده میکنیم ما هم موظف هستیم که با همت خود آسایش و رفاه دیگر شهروندان و نسل آینده را فراهم کنیم لذا یکی از کارها در وهله اول صرفه جویی در مصرف انرژی است و با کمتر مصرف کردن ما شاید زندگی زیباتری برای همنوعانمان رقم بخورد.

,

خدادای خاطر نشان کرد: کمپین به وقت روشنایی فرصت مناسبی است تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده تا هم نوعان ما در دیگر مناطق با مشکل کمبود برق مواجه نباشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه