اخبار داغ

معاون فرهنگی بنیاد بین المللی غدیر البرز:

تهدید جان کودکان و زنان هواپیمای ماهان؛ مهر تائیدی بر خباثت های آمریکا/ ماجراجویی های مخاطره آمیز کاخ سفید تمامی ندارد!

تهدید جان کودکان و زنان هواپیمای ماهان؛ مهر تائیدی بر خباثت های آمریکا/ ماجراجویی های مخاطره آمیز کاخ سفید تمامی ندارد!
حجت الاسلام سید رضا موسوی گفت: برهم زدن آرامش عده‌ای مسافرغیر نظامی در مسیرهواپیمای مسافربری خطوط پروازی ماهان ایر، ابعاد تازه‌ای از ماجراجویی‌های مخاطره‌آمیز کاخ سفید را عیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون فرهنگی بنیاد بین المللی غدیر استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: امروز دولت جنایتکار آمریکا نمی‌تواند درباره حقوق بشر سخن بگوید، دولتی که، نشان‌دهنده نژادپرستی نظام‌مند و برتر پنداری‌نژاد سفید است نمی‌تواند برای دنیا امنیت و آرامش را به ارمغان بیاورد، دولتی که تهدید بزرگی برای جان شهروندان بی گناه آمریکایی، من جمله «جورج فلوید» جوان سیاه پوست بوده، انتظار بی جایی است که برای حفظ جان شهروندان دیگر کشورها نگران باشد، به خطر انداختن جان کودکان و سرنشینان هواپیمای هما ایر، نمونه دیگری از خباثت های شیطان بزرگ، آمریکاست.

حجت الاسلام سید رضا موسوی ادامه داد:  امروز حرکت تهدید آمیز جنگنده های آمریکایی و برهم زدن امنیت هواپیمای مسافر بری ماهان به بهانه خارج شدن از کریدور هوایی،  نمونه دیگری از خوی ددمنشانه دولت منحوس آمریکاست که بار دیگر چهره حقیقی مدعیان حقوق بشر را برملا می کند.

وی تصریح کرد: کسانی که حضور خود را به بهانه امنیت در خاورمیانه مطرح می کردند اکنون خودشان عاملان اصلی  نا امنی در منطقه شده‌اند، برهم زدن آرامش عده‌ای مسافرغیر نظامی در مسیرهواپیمای مسافربری خطوط پروازی ماهان ایر، ابعاد  تازه‌ای از ماجراجویی‌های مخاطره‌آمیز کاخ سفید را عیان کرد.

این کارشناس گفت: آمریکایی ها در موضوع اخیرقصد داشتند هواپیمای ایرانی از مسیرخود منحرف کنند تا پدافند سوریه، هواپیمای ایرانی را شی مهاجم تخشیص داده و آن را مورد هدف قرار دهد، تا از این طریق برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود، رابطه این دو کشور را تحت تاثیر قرار دهند که به لطف پروردگار این نقشه شوم محقق نگردید.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: آنچه قابل تامل  است،سکوت چهره هایی مطرح، بنام سلبریتی می‌باشد  که در مقابل چنین اقدامی، که جان عده‌ای از هم وطنان بی گناهمان را تهدید کرد و چندین مصدوم بجای گذاشت،صدایی از گلوی هیچکدام شنیده نشد.اقدامی که  واکنش های بین المللی از سوی رسانه های فرانسوی، اسپانیایی، روسیه وبرخی از کشورهای منطقه را به همراه داشت و با انتشار بیانیه‌ای، ایجاد مزاحمت  دو جنگنده آمریکایی را، محکوم کردند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: بنیاد بین المللی غدیر استان البرز اقدام وحشیانه جنگنده های آمریکایی را محکوم کرده و به فرمایش رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای، خطاب  به کاخ سفید نشینان هشدار میدهیم و می‌ گوئیم: دیگر دوران بزن در رو، به اتمام رسیده است.


انتهای پیام/ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه