اخبار داغ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اهالی رسانه در کنار مدافعان سلامت نقش مهمی ایفا کردند/ پیام سه شنبه های تکریم ادامه دار بودن راه شهدا است

اهالی رسانه در کنار مدافعان سلامت نقش مهمی ایفا کردند/ پیام سه شنبه های تکریم ادامه دار بودن راه شهدا است
سید رضا صالحی گفت:اهالی رسانه در کنار مدافعان سلامت نقش بسیار مهمی داشتند از جمله آگاه سازی مردم در پیشگیری و درمان این بیماری، تمجید از مدافعان سلامت و دلگرمی دادن به پرستاران تا بتوانند مردم و پرستاران دوران را آسان تر و با آسیب کمتر تحمل کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، عصر امروز سومین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم که با مشارکت کانون های فرهنگی مساجد سراسر کشور و در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مراسم در یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با سید رضا  صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صورت گرفت.

,

طرح سه شنبه های تکریم به دیدارهای مسئولین از خانواده های شهدا نظم داده است

, طرح سه شنبه های تکریم به دیدارهای مسئولین از خانواده های شهدا نظم داده است,

محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان در این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: اگر طرح هایی که در دوره اخیر در مجموعه ستاد عالی کانون های مساجد به منصه اجرا گذاشته شد طرح های عالمانه ای است و اکنون شاهد طرح عالمانه دیگری از جمله سه شنبه های تکریم هستیم که به دیدارهای مسئولین باز خانواده های شهدا سمت و سو و نظم داد.

,

وی بیان کرد: در استان کرمان با همت اصحاب فرهنگ ، هنر و مساجد کانون فرهنگی مساجد تقریبا ۷۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی برنامه ریزی شده است که  از ابتدای سال بر اساس تقویم سال در حال اجرا است.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان  عنوان کرد: در اولین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام بالغ بر ۸۶ برنامه از جمله تئاتر سردار آسمانی برنامه ریزی شده است و تا کنون با هماهنگی معاونت فرهنگی جایزه نهایی را تهیه کرده ایم.

,

علیزاده با بیان این که طرح ملی جشنواره سرود کانون های فرهنگی وهنری به منظور بزرگداشت سردار اجرا می شود، گفت: آثار فاخر این جشنواره ملی برنامه ریزی شده است

,

وی بیان کرد: سه شنبه های تکریم در کرمان همزمان با کشور برگزار شده و توانسته ایم تا کنون در شهرهای کرمان،  کوبنان، زرند، بم و شهربابک با همراهی سایر مسئولین و ائمه جمعه و جماعت آن را به اجرا در آوریم.

,

پیام سه شنبه های تکریم ادامه دار بودن راه شهدا است

, پیام سه شنبه های تکریم ادامه دار بودن راه شهدا است,

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور  ارتباط ویدیویی گفت: استان کرمان به مقاومت، ایثار و شهادت در کشور زبانزد است.

,

وی بیان کرد: سردار سلیمانی برای همه زنان و مردان آزاده جهان عزت آفرین استو سلیمانی د رس رشادت و مردانگی را به همه مردان آزاده جهان داد.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی با بیان این که طرح سه شنبه های تکریم درهمه  استان ها و شهرستان های کشور در حال اجرا است توضیح داد: مسئولان و ائمه جمعه و جماعات در خدمت خانواده های شهدا می روند با این پیام که خود را مدیون شهدا می دانیم و در مسیر آنان حرکت می کنیم.

,

اهالی رسانه در کنار مدافعان سلامت نقش مهمی ایفا کردند

, اهالی رسانه در کنار مدافعان سلامت نقش مهمی ایفا کردند,

رضا  صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز با ارتباط ویدئو کنفرانسی در این مراسم گفت: کرمان  با شهید حاج قاسم سلیمانی و لشکر ثارالله با ۸ سال دفاع مقدس گره می خورد.

,

وی ادامه داد: استان کرمان به عنوان یک استان موثر در پاسداری از میهن گره می خورد، این استان  با شهید سلیمانی و انبوه از افرادی که در کنار اون حضور داشتند از جمله آن ۲۳ نفری که اسیر شدند اما روحشان را به اسارت ندادند، پاسداری را سرمشق کردند.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد بیان کرد: خبرنگاری به عنوان یک مسئولیت پیام رسانی است به گونه ای که انسان با حقیقت وصل شود و پیام خواهان برای حقیقت بیابد.

,

صالحی افزود: خبرنگاران در مقاطع ویژه همراه با مسائل اصلی کشور بوده اند آنچنان که از آغاز دفاع مقدس جامعه خبری بخش مهمی از اخبار دفاع مقدس را به دوش می کشیدند از این رو در همان ماه های ابتدای خبرنگارانی در این میدان شهیدان شدند.

,

وی عنوان کرد: در همان روزهای نخست بخش قابل توجهی از خبرنگاران روایتگر این حقیقت شدند که چگونه ایران و ایرانی مورد تهاجم قرار گرفته است.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد شهید صارمی را نماد خبرنگارانی دانست که  به دنبال حقیقت هستند و توضیح داد: از آنجا که خبرنگاران در کنار مردم هستند و چون دغدغه مردم را دارند در ذهن مردم می مانند.

,

صالحی بیان کرد: اهالی رسانه در کنار مدافعان سلامت نقش بسیار مهمی داشتند از جمله آگاه سازی مردم در پیشگیری و درمان این بیماری، تمجید از مدافعان سلامت و دلگرمی دادن به پرستاران تا بتوانند مردم و پرستاران دوران را آسان تر و با آسیب کمتر  تحمل کنند.

,

در پایان این مراسم از خانواد های شهدا از جمله خانواده شهید مجید و حمیدرضا انجم شعاع و خانواده شهید مصطفوی تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه