اخبار داغ

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

390 تن شکر یارانه‌ای ماه محرم امسال در زنجان توزیع می‌شود

390 تن شکر یارانه‌ای ماه محرم امسال در زنجان توزیع می‌شود
رحمنی معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد توزیع شکر تنظیم بازاری در استان زنجان گفت: 390 تن شکر یارانه‌ای در ماه محرم توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توزیع شکر یارانه‌ای در زنجان اظهار کرد: حدود 390 تن شکر یارانه‌ای تنظیم بازار از ابتدای شهریورماه در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: مجوز توزیع این میزان شکر اعلام شده اما هنوز مجوزی در خصوص توزیع برنج از سوی تنظیم بازار کشوری اعلام نشده است.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: قیمت شکر در درب انبار با کیسه‌های 50 کیلویی 6 هزار و 300 تومان است که این محموله‌ها در کارنجات به بسته‌های یک کیلویی و 3 کیلویی بسته‌بندی می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: بعد از بسته‌بندی قیمت آن توسط سازمان صمت استان تعیین شده و در سطح بازار توزیع می‌شود.

,

رحمنی در مورد توزیع برنج نیز عنوان کرد: ما تابع دستور تنظیم بازار کشور هستیم و هر زمان توزیع برنج از سوی تنظیم بازار اعلام شود نسبت به توزیع آن اقدام می‌شود اما تا به امروز مجوزی در مورد توزیع برنج اعلام نشده است.

,

وی در ادامه با اشاره به میزان خرید گندم در استان زنجان گفت: 241 هزار تن خرید تضمینی گندم در استان زنجان داشتیم که ارزش این میزان گندم خریداری شده 611 میلیارد تومان است.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تاکید کرد: از مجموع مطالبات گندمکاران 386 میلیارد تومان پرداخت شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مطالبات گندمکاران تا 11 مردادماه پرداخت شده است عنوان کرد: میزان خرید توافقی گندم نیز حدود 35 هزارتن است.

,

رحمنی با تاکید براینکه میزان خرید تضمینی گندم امسال افزایش یافته است خاطر نشان کرد: تا به امروز میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش دارد.

,

وی در مورد کیفیت گندم‌های امسال گفت: کیفیت گندم‌های امسال هر چند که در برخی از مناطق حرارت دیده و بادزده هستند اما قابل قبول است.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد خرید دانه‌های روغنی کلزا افزود: امسال بیش از 511 تن کلزا خریداری شده که ارزش ریالی آن دو میلیارد 247 میلیون تومان است.

,

وی عنوان کرد: از این میزان حدود 2 میلیارد 226 میلیون تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه