اخبار داغ

نشنیدن نقدهای سازنده در ابتدای فصل، پایان درماتیک رقم زد/ تکسیرا شانس خود را با سپاهان امتحان می کند!

نشنیدن نقدهای سازنده در ابتدای فصل، پایان درماتیک رقم زد/ تکسیرا شانس خود را با سپاهان امتحان می کند!
قلعه نویی از سپاهان رفت تا شاید آخرین حضور این مربی به عنوان مربی در تیم های اصفهانی باشد؛ ژنرال که در شروع لیگ نیز با انتقاداتی رو به رو بود و تفکر گلزنی این مربی که به استنلی کی روش خلاصه می شد، بارها مورد نقد قرار گرفت؛ عدم تنوع در حمله و تعویض های عجیب و غریب از دیگر انتقادها به این مربی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از باخت سپاهان در یک چهارم نهایی در مقابل استقلال، قلعه نویی که با انتقادات گسترده ای رو به رو بود، استعفا کرد؛ این مربی بعد از اینکه در لیگ و جام حذفی عملکرد قابل قبولی نداشت، انتقادات زیادی را پیش روی خود می دید و از طرفی شایعات نام های دیگری را برای فصل بعد سپاهان مطرح کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در متن استعفای امیر قلعه نویی آمده است:

,

«سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.

,

بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدور نبود.

,

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

,

من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوءتفاهم وجود ندارد.

,

باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.

,

پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.

,

حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز.»

,

در خواست استعفای قلعه نویی به شکل عجیب شبانه مورد قبول قرار گرفت و در اقدامی عجیب تر در حالی که طلایی پوشان دو هفته حساس را پیش رو دارند، تکسیرا دستیار قلعه نویی سکان این تیم را در دو بازی عهده دار شد.

, در خواست استعفای قلعه نویی به شکل عجیب شبانه مورد قبول قرار گرفت و در اقدامی عجیب تر در حالی که طلایی پوشان دو هفته حساس را پیش رو دارند، تکسیرا دستیار قلعه نویی سکان این تیم را در دو بازی عهده دار شد., در خواست استعفای قلعه نویی به شکل عجیب شبانه مورد قبول قرار گرفت و در اقدامی عجیب تر در حالی که طلایی پوشان دو هفته حساس را پیش رو دارند، تکسیرا دستیار قلعه نویی سکان این تیم را در دو بازی عهده دار شد.,

داوود عابدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: سپاهان دو جام را از دست داد که البته در فوتبال حرفه ای امری است که ممکن است برای هر تیمی که مدعی است اتفاق بیفتد.

,

مربی فوتبال اصفهان گفت: آنچه نارضایتی را از ناکامی سپاهان بیشتر کرده است، شکل و شمایل بازی و اشتباهات و ایرادات مستمر است، سپاهان پتانسیل زیادی در این فصل داشت که از آن به خوبی استفاده نشد.

,

وی افزود: در حال حاضر سپاهان و مدیریت باشگاه باید این را مد نظر بگیرند که این تیم دو بازی حساس درپیش دارد که می تواند در آن جواز در بازی های آسیایی را بگیرد و این هدف سپاهان از دو بازی است.

,

عابدی بیان کرد: امروز بیش تر از همیشه سپاهان نیاز دارد از لحاظ روحی خود را پیدا کند و انگیزه لازم به تیم تزریق شود و ایرادات و اشتباهات بعد از این دو بازی تحلیل و بررسی شود.

,

داوود عابدی بیان کرد: سپاهان تیم بزرگی است که همه هواداران این تیم از این وضعیت ناراحت هستند و نیاز است با تحلیل گذشته ، آینده این باشگاه به خوبی رقم بخورد؛ سپاهان در بازی های آسیایی نیز موقعیت حساسی دارد که کمتر از یک ماه دیگر در آن هماورد هم نیاز به تمرکز دارد.

,

سپاهان در لیگ 45 امتیازی است و چهار امتیاز در دو هفته مانده به پایان لیگ با تیم دوم جدول فاصله دارد؛ سپاهان با شهر خودرو در اصفهان و با پیکان در تهران در ادامه لیگ برتر بازی دارد.

,

قلعه نویی از سپاهان رفت تا شاید آخرین حضور این مربی به عنوان مربی در تیم های اصفهانی باشد؛ ژنرال که در شروع لیگ نیز با انتقاداتی رو به رو بود و تفکر گلزنی این مربی که به استنلی کی روش خلاصه می شد، بارها مورد نقد قرار گرفت؛ عدم تنوع در حمله و تعویض های عجیب و غریب از دیگر انتقادها به این مربی بود.

, قلعه نویی از سپاهان رفت تا شاید آخرین حضور این مربی به عنوان مربی در تیم های اصفهانی باشد؛ ژنرال که در شروع لیگ نیز با انتقاداتی رو به رو بود و تفکر گلزنی این مربی که به استنلی کی روش خلاصه می شد، بارها مورد نقد قرار گرفت؛ عدم تنوع در حمله و تعویض های عجیب و غریب از دیگر انتقادها به این مربی بود.,

اما قلعه نویی واکنش های گاهاً تندی هم به این انتقادات نشان می داد و درست در پایان فصل سپاهان عمده ناکامی هایش را از همان نکاتی که به قلعه نویی گوشزد می شد خورد؛ آنچه ناکامی قلعه نویی در اصفهان را پر رنگ تر می کند، دست بازی است که این مربی در تیم سپاهان داشته است و بیشتر در خواست های این مربی انجام و آنچه نیاز داشته در مسیر رسیدن به اهداف در دسترس این مربی بوده است.

,

شاید اقدام قلعه نویی با توجه به اینکه تیم دو بازی فشرده و حساس دارد و باشگاه امکان تغییر یک سرمربی  به راحتی وجود ندارد، یک رفتار غیر حرفه ای از این مربی باشد چرا که قلعه نویی به خاطر اشتباهات و قرار دادی که داشت حتی اگر از سوی باشگاه کنار گذاشته می شد هم منطقی تر و بهای اشتباهات پی در پیش بود، تا اینکه با یش دستی استعفا دهد؛ در این میان به نظر می رسد باشگاه سپاهان راهی به جز پذیرفتن این استعفا را پیش رو نداشت.

,

سپاهان بعد از اینکه دو بازی حساس در لیگ را در پیش رو دارد که می تواند مجوز حضور آسیا در فصل بعد برای این تیم باشد، ادامه بازی های آساییی این فصل نیز برای این تیم حساس خواهد بود؛ که باید دید مدیریت باشگاه چگونه این دو رویداد مهم پیش رو باشگاه را با رفتن قلعه نویی مدیریت خواهد کرد.

,

به نظر می رسد قبل از هر چیز نیاز است تکلیف صندلی مدیریتی این باشگاه به طور کامل مشخص شود تا بعد از آن مربی و آرامش بر باشگاه حاکم شود و این تیم بتواند به روز های اوج خود باز گردد.

,

با پایان فصل احتمال می رود برخی بازیکنان خصوصا اگر قلعه نویی مربی تیم دیگری شود، از سپاهان جدا شوند و رفتن قلعه نویی از این تیم می تواند مقدمه ای برای تغییرات زیادی در جمع بازیکنان این تیم باشد، البته مربی آینده در این فرایند هم تاثیرگذار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه