اخبار داغ

حجت الاسلام قمی:

هیچ عاملی صدمه‌ای به اقامه عزاداری سیدالشهدا نخواهد زد

هیچ عاملی صدمه‌ای به اقامه عزاداری سیدالشهدا نخواهد زد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیچ عاملی صدمه‌ای به اقامه عزاداری سیدالشهدا نخواهد زد چرا که موتور محرک جامعه است اگر امروز نبرد اصلی نبرد اراده‌هاست مستحکم‌ترین اراده‌ها مربوط به افرادی حسینی هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی عصر امروز در مراسم «اذن عزا» که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت‌های حیات یک جامعه برخی جسمی و مهم هستند اما ضرورت‌های روحی و معنوی جامعه را هیچ کس روا نمی‌داند که دست‌کم بگیریم، اگر در این چندماه بیماری کرونا می‌گفتند پدر و مادرها و کودکان حق ندارند یکدیگر را ببینند معلوم نبود جامعه چقدر آسیب ببیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تکلیف دوگانه‌های موهوم سلامت عزاداری، علم و دین و عقل و دین در مکتب امام رضا(ع) مشخص است ما مردم معقولی داریم که در عین حال عاطفی هستند و این عقلانیت نه تنها مانع عاشقی نیست بلکه افزایش دهنده آن است.
,
 
,
وی با بیان اینکه دل مردم برای حرم مطهر امام رضا تنگ شده است و اقامه عزای امام حسین (ع) خواسته مردم است، گفت: اکثریت مردم عزادار سیدالشهدا هستند این عزاداری نیاز اجتناب ناپذیر و رزق و روزی جامعه است و شادابی و طراوت جامعه را تامین می‌کند ما نمی‌خواهیم جامعه افسرده‌ای داشته باشیم این اتصال روحی و روانی مردم به امام حسین این جامعه را احیا می‌کند.
,
 
,
حجت الاسلام قمی بیان کرد: هیچ عاملی صدمه‌ای به اقامه عزاداری سیدالشهدا نخواهد زد چرا که موتور محرک جامعه است اگر امروز نبرد اصلی، نبرد اراده‌هاست مستحکم‌ترین اراده‌ها مربوط به افرادی حسینی است که در عزای سیدالشهدا برترین بهره‌ها را برای تقویت باورهای خود می‌گیرند.
,
 
,
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: عزاداری سیدالشهدا، رزق اجتناب ناپذیر روحی جامعه است، گاهی شرایط خوف عمال بنی امیه بوده و گاهی تاب عمال رضاخانی مانع بودند اما امروز آن شرایط نیست، حاکمیت دینی امام رضایی‌ها در این کشور حاکم است و همه گیری ویروس کرونا گرفتاری همه افراد واله امام حسین(ع) است.
,
 
,
وی یاداور شد: پرچم‌عزای امام حسین همیشه و در هر شرایطی پابرجاست، از امشب انشاالله پرچم عزای امام حسین به اهتزاز در می‌آید.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین قمی تصریح کرد: بسیاری از هیاتی‌ها اذیت شدند من نتوانستم خدمتی به سزا ارائه کنم، اینجا کسانی مانع شدند از سر دلسوزی به امت عزادار که امام حسینی هستند، کادر ارشد وزارت بهداشت اشک در چشم ممانعت ایجاد می‌کردند ولو اختلاف نظرهایی هم وجود داشته است، آقا فرمودند هرچه مصوب ستاد است ما اجرا می‌کنیم ما عزاداری را به فضل خدا اقامه می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه