اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

خدمت‌رسانی بیش از 2700 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در مقابله با کرونا/ آغاز گام دوم کمک مؤمنانه هفتم محرم

خدمت‌رسانی بیش از 2700 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در مقابله با کرونا/ آغاز گام دوم کمک مؤمنانه هفتم محرم
هنری گفت: در تابستان امسال 2 هزار و 725 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در بحث مقابله با کرونا همکاری داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، خراسان‌جنوبی هر ساله میزبان گروه‌های جهادی دانشجویی در زمینه‌های مختلف از دانشگاه‌های مهم کشور، خراسان‌جنوبی و گروه های جهادی محلات استان در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، علمی، آموزشی و .. بود. اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در خراسان‌جنوبی مانند سراسر کشور، شاهد حضور گروه‌های جهادی مهمان نبودیم و فعالیت گروه‌های جهادی استان به سمت مقابله با ویروس کرونا رفت و با عزم و اراده گروه‌های جهادی کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، گان و ... در استان شکل گرفت و گروه های جهادی در کنار مدافعان سلامت کار خدمت‌رسانی را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
تابستان امسال بسیاری از گروه های جهادی استان در بحث ضدعفونی، تهیه اقلام بهداشتی، ماسک و جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی در راستای کمک مومنانه فعالیت داشته و دارند.
,
 
,
مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در خصوص فعالیت های گروه‌های جهادی در تابستان امسال، اظهار کرد: در تابستان سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های هر ساله گروه های جهادی از جمله فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، هنری، آموزشی، پزشکی و برگزار نشد.
,
 
,
وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود و برای کمک به مدافعان سلامت از ظرفیت گروه های جهادی برای ضدعفونی معابر و اماکن، تهیه ماسک، شیلد، گان، دستکش، رو تختی، تهیه لباس بیمارستانی، شناسایی اقشار نیازمند جهت کمک مومنانه، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و سایر موارد استفاده شده است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه امسال نیز مانند هر ساله گروه های جهادی پای کار بودند و در بحث مقابله با ویروس کرونا هر کاری که در توان داشتند از ارائه آموزش چهره به چره گرفته تا توزیع بسته های آموزشی و ... نهایت همکاری را داشتند.
,
 
,
فعالیت بیش از 2700 گروه جهادی
, فعالیت بیش از 2700 گروه جهادی, فعالیت بیش از 2700 گروه جهادی,
 
,
هنری عنوان کرد: در تابستان امسال 2 هزار و 725 گروه جهادی استان در بحث مقابله با کرونا همکاری داشتند.
,
 
,
وی همچنین در این مدت بیش از 27 هزار و 318 نفر روز جهادگر در بحث مقابله با کرونا در کنار مدافعان سلامت تلاش کردند.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از جمع آوری و توزیع بیش از 104 هزار 686 بسته معیشتی توسط گروه های در استان خبر داد و گفت: از ابتدای راه اندازی کارگاه های تولید ماسک 433 هزار و 64 ماسک در استان تهیه شده که از این تعداد 354 هزار و 951 ماسک توزیع شده و مابقی با کمک گروه های جهادی توزیع خواهد شد.
,
 
,
هنری به فعالیت 36 کارگاه تولید ماسک در استان در بحث مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: این تعداد کارگاه تا اواسط خردادماه فعال بوده و در حال حاضر فعالیت ندارد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در این مدت گروه‌های جهادی در بحث تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی نیز فعالیت داشتند که 14 هزار و 520 بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی تهیه و توزیع شده است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ضدعفونی معابر، اماکن، مساجد و مدارس استان نیز از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی در تابستان امسال بود.
,
 
,
هفتم محرم آغاز گام دوم کمک مومنانه
, هفتم محرم آغاز گام دوم کمک مومنانه, هفتم محرم آغاز گام دوم کمک مومنانه,
 
,
وی به گام دوم کمک مومنانه در مرحله دوم اشاره کرد و گفت: گام دوم همزمان با هفتم محرم در استان آغاز خواهد شد و گام سوم رزمایش کمک مومنانه دهه پایانی صفر در استان برگزار می‌شود.
,
 
,
ثبت 520 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در سامانه اطلس
, ثبت 520 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در سامانه اطلس, ثبت 520 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در سامانه اطلس,
 
,
هنری از ثبت 520 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در سامانه اطلس خبر داد و گفت: در خراسان جنوبی گروه های جهادی محله محور را داریم که در حال حاضر حدود 300 گروه جهادی محله محور در سامانه ثبت شده است اما در برنامه داریم که تعداد گروه های جهادی محله محوری که در سامانه ثبت شود را به 900گروه جهادی برسانیم چرا که در هر محله به ازای هر پایگاه مقاومت بسیج یک گروه جهادی محله محور فعالیت دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه