اخبار داغ

صبح امروز؛

کارخانه کاشی و سرامیک سرخس با حضور مجازی رئیس جمهور افتتاح شد

کارخانه کاشی و سرامیک سرخس با حضور مجازی رئیس جمهور افتتاح شد
کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس دقایقی قبل با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، دقایقی قبل کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حسن روحانی در مراسم افتتاح ۵۸ طرح سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور گفت: امروز در مناطق ویژه شاهد افتتاح ۲۱ طرح مهم هستیم، برای مردم ما حائز اهمیت است که در سراسر این سرزمین به صورت یک کارگاه پروژه‌های بزرگ به ثمر رسیدند و یکی پس از دیگری به بهره‌برداری می رسند.

,

رئیس جمهور سپس دستور افتتاح پروژه‌های مناطق ویژه از جمله کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم شهرستان سرخس را به صورت ویدیو کنفرانس اعلام کرد و این واحد صنعتی با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن، امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان سرخس در محل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به بهره‌برداری رسید.

,

کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس با حجم سرمایه‌گذاری ارزی 22.7 میلیون یورو و ریالی ۱۳۰ میلیارد تومان احداث شده و برای ۶۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه