اخبار داغ

بهره برداری و تکمیل کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج تا دهه فجر

بهره برداری و تکمیل کارخانه بازیافت زباله شهر  یاسوج تا دهه فجر
معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه کارخانه بازیافت زباله یاسوج تا دهه فجر به بهره برداری می رسد، گفت: مشکلات تسهیلات بانکی این کارخانه از طریق وزارت کشور حل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تکنولوژی بازیافت زباله محروم است و زباله های شهرستان بویراحمد و این شهر در منطقه دو پشته دشت روم دفن می شوند سال ها قبل با وجود اینکه منطقه دوپشته مکانی زیبا و بکر برای کوچ ایلات بود اما به دلیل نبود مکان برای دفن زباله این منطقه به زباله دان تبدیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 دیدن سرسبزی این منطقه در زیر تپه های زباله هر رهگذری را دلگیر می کند سیستم بازیافت  زباله جایگزین مناسبی برای دپوی زباله در این طبیعت بکر است.

,

معاون عمرانی استاندار در خصوص آخرین و ضعیت کارخانه زباله دوپشته دشت روم در گفتگو با صبح زاگرس گفت: تفاهنامه ای بین شهرداری با بخش خصوی در سال 98 برای کارخانه بازیافت زباله دشت روم اجرایی و پیگری شد.

,

عزیز فیلی در ادامه بیان کرد: تجهیزات این کارخانه توسط بخش خصوصی شامل سوله، قطعه  ساخته شده و آماده حمل به منطقه سایت دوپشته است.

,

فیلی در خصوص تامین تسهیلات کارخانه دوپشته دشتروم، گفت: مشکلات تسهیلات بانکی این کارخانه  را از طریق وزارت کشور حل کرده تا این کارخانه  راه اندازی شود از طرفی در حال راه اندازی شبکه آب، برق، گاز برای این پروژه هستیم.

,

معاون عمرانی استانداردر خصوص زمان بهره برداری از این طرح گفت: تلاش داریم این پروژه تا دهه فجر به مرحله بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه